27 + 33 = 12quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Aad de Mos gaat Vitesse winnen en wint Ajax de titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef JH87 het volgende:
Ik snap dat allemaal niet hoor.
Ik ben verliefd btw.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
27 + 33 = 12
18-3 = 88
17 x 2 = 19
12 +2 = 23 E=Mc2
Ja, inderdaad Ajax wordt kampioen
Aad de Moseven over die seizoenskaart.. nee dat moet maar niet meer.. veel te gevaarlijk daar in die Euroborg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
Gokje: overheen geskate. Resultaat: wieltje kapot + telefoon kapot.quote:
Of gewoon heerlijk op je giechieltje gegaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: overheen geskate. Resultaat: wieltje kapot + telefoon kapot.
Camelbag gelekt in mijn tas waar telefoon in zat, misschien dat ie het wel weer gaat doen, hij ligt nu te drogen. Maar het wiel is niet te reparen maar valt volgens mij nog binnen de garantie perode (is al het 2e wielquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapotte telefoon? hoe dat?
Nee, dan had er wel gestaan: Wiel, telefoon en maok kapot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of gewoon heerlijk op je giechieltje gegaan
Val gebroken door telefoontje?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:11 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, dan had er wel gestaan: Wiel, telefoon en maok kapot.
Telegraaf kop:quote:
Een glas in een fles ? Knap ...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef JH87 het volgende:
Er zat nog maar één glas whiskey in m'n fles.
Zelf stoken ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef JH87 het volgende:
Whiskey is daadwerkelijk op. Nu ben ik aan nieuwe alcohol toe.
Ben je al naar de pintelier?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef JH87 het volgende:
Whiskey is daadwerkelijk op. Nu ben ik aan nieuwe alcohol toe.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
even over die seizoenskaart.. nee dat moet maar niet meer.. veel te gevaarlijk daar in die Euroborg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, heb de biervoorraad hier opgemaakt met een maat. Nu maar gewoon gaan pitten ofzo, bij gebrek aan mede-Pintelierders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |