Was al bezig!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef freecell het volgende:
Chips: pleur je crypto hier ook nog even neer dan
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?quote:
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
als een motie kamerbreed gesteund word, heeft ie een meederheid. En je hebt kamerbreed tapijt.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaan
ergens een stokje voor steken, maar verklaart dat hem helemaal?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
bij C. denk ik aan "stok" maar ik zie zelf niet hoe ik hem dan moet zien
Goeie. 14.gifquote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat a) loon is..
Noem je dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
C is blok
Iets er voor zetten is een blok en een coalitie vormt een blok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |