Was al bezig!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:39 schreef freecell het volgende:
Chips: pleur je crypto hier ook nog even neer dan
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?quote:
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
als een motie kamerbreed gesteund word, heeft ie een meederheid. En je hebt kamerbreed tapijt.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar hoe zie je dat dan?Niet dat ik je niet geloof, maar nu wil ik het snappen ook.
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tapijt ligt in een kamer. En als de meerderheid van de volksvertegenwoordiging een voorstel steunt, dan wordt dat kamerbreed gedaan
ergens een stokje voor steken, maar verklaart dat hem helemaal?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
bij C. denk ik aan "stok" maar ik zie zelf niet hoe ik hem dan moet zien
Goeie. 14.gifquote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef teigan het volgende:
Ik denk dat a) loon is..
Noem je dat zo?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:48 schreef Peterselieman het volgende:
C is blok
Iets er voor zetten is een blok en een coalitie vormt een blok
Yepquote:Op maandag 18 februari 2008 13:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noem je dat zo?Dat een coalitie een blok vormt?
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
B is voorstel?
Mijn moeder vind ze moeilijk, en ik ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef teigan het volgende:
ik deed vroeger samen met mijn vader wel crypto's, nu eigenlijk bijna nooit meer...
Ik vul hem wel gewoon in.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
Niet tegen is voor. Spreken zou je, in politieke context gezien, kunnen opvatten als stellen. Vandaar dat ik aan voorstel dacht.
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM gaat nu een boekenbon winnen voor de familie Zak.?
MTV JIJ NU!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ooit zal ik wat voor hém winnen.
omg snelheidquote:
Mental imagequote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik rende als een malle met een manke poot, maar ik zie MCR en niet The Used.
Paypal is tof.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je aan een paypal account btw?Ik kan erg makkelijk geld gaan verdienen, maar daar heb ik een paypal account voor nodig?
Paypal is het betalingssysteem van Ebayquote:Op maandag 18 februari 2008 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kom je aan een paypal account btw?Ik kan erg makkelijk geld gaan verdienen, maar daar heb ik een paypal account voor nodig?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mental image
mja, The Used was al snel weer weg
Je bent extreem schattig als je als een wildeman rondrentquote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ja, blijkbaar.
Je ziet het echt voor je hé?Omdat je simpelweg wéét hoe het eruit ziet.
@ PSM;Dat is waar
!
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:12 schreef Peterselieman het volgende:
E is misschien Partijbevelen
Ja, zoals toen bij de meet, toen ik het schip kwijt was.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent extreem schattig als je als een wildeman rondrent![]()
Maar er wil dus een pokersite op mijn site adverteren tegen een maandlejkse bijdrage via paypal, dat heeft toch niks met ebay te maken?
quote:Op maandag 18 februari 2008 14:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, zoals toen bij de meet, toen ik het schip kwijt was.
Zo maar even aanmelden dan... Dank jequote:Op maandag 18 februari 2008 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Paypal is wel een bedrijf opzich, zegmaar, maar het word vooral gebruikt door eBay.
Plus, eBay heeft het bedrijf gekocht.
De populaire veilingsite eBay kocht PayPal in oktober 2002 omdat zo'n 50% van de gebruikers van eBay PayPal al gebruikten. PayPal was daarmee veel populairder dan eBays eigen BillPoint. Op 20 maart 2007 maakte PayPal bekend dat het in Nederland 1 miljoen klanten had. Vooral sinds de lancering van de Nederlandstalige versie van PayPal toont de Nederlandse markt een forse stijging
Nou, ik zei niet; 'WAARS DIE BOOT?' want dan hadden ze het nog niet geweten.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"HALLOOOOOOOOO!!!! WAAR S DIE BOOOOT!
Zoiets was het toch?Volkomen onbekenden bespringen en zo
![]()
Dat schuin oversteken weet ik nog jaquote:Op maandag 18 februari 2008 14:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, ik zei niet; 'WAARS DIE BOOT?' want dan hadden ze het nog niet geweten.
Ik rende eerder schuin een kruispunt over., achter mensen aan.
best eng, voor hen dan he.
En dan iets van "HAAAAJJJLOOO WACHT EVEN MAG IKWATVRAGEEEEN IK ZOEK HET PANNEKOEKSCHIP, WAARS DA NOGMAAR?"
Mja, maarja, hij zag mij ook voor het eerst he.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat schuin oversteken weet ik nog jaIk let ook extra goed op bij dat kruispunt altijd, daar kom ik soms langs als ik bij Lyssa vandaan kom
![]()
En TS helemaal verbaasd en ik iets minder
Juist. Eerst via daar uploaden en daarna op de send knop drukkenquote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een domme vraag hè. Ik moet iets inleveren via Nestor, hoe doe ik dat? Via de digital dropbox dacht ik?
ja, je kan het via de digitale dropbox doen, volgens mij is dat de handigste manier, maar dan moet je even kijken of die in jouw cursus ook open is gezet.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een domme vraag hè. Ik moet iets inleveren via Nestor, hoe doe ik dat? Via de digital dropbox dacht ik?
Ja idd, hij wist niet wat hem overkwamquote:Op maandag 18 februari 2008 14:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mja, maarja, hij zag mij ook voor het eerst he., jij had opzich vaker zulks meegemaakt. Of iig, het was niet iets waar je vreemd van opkeek.
1e keer was ik geloof idd bij de biosmeet.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja idd, hij wist niet wat hem overkwamHad ik eerste keer dat ik je zag ook
Of wacht, nee, 2e keer dat ik je zag. Eerste ker was bij een biosmeet toch? Tweede keer gngen we de stad in, dat was geniaal
Het is inderdaad een mogelijkheid, maar wat mij verbaast is dat er nog helemaal niets in staat terwijl de opdracht voor 6 uur ingeleverd moet zijn en m'n medestudenten allemaal strebertjes lijken te zijn. Dus dan begin ik te twijfelen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:22 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, je kan het via de digitale dropbox doen, volgens mij is dat de handigste manier, maar dan moet je even kijken of die in jouw cursus ook open is gezet.
We gingen kleren voor mij kopen, maar uiteindliejk heb ik die dag niks gekocht, en jij hele veelquote:Op maandag 18 februari 2008 14:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1e keer was ik geloof idd bij de biosmeet.Pirates.
2e keer, stad, zal wel kunnen kloppen, maar wat we/ik/jij toen precies deed weet ik niet psies meer.
Dat zou best kunnen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We gingen kleren voor mij kopen, maar uiteindliejk heb ik die dag niks gekocht, en jij hele veel
En de eerste keer met zn tweetjes in de Yantra ;9
Je hoeft dat helemaal niet te zien dat of wat anderen ingeleverd hebben. Pas als een soort van forum/berichten gedeelte opengesteld is, kun je dat zienquote:Op maandag 18 februari 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mogelijkheid, maar wat mij verbaast is dat er nog helemaal niets in staat terwijl de opdracht voor 6 uur ingeleverd moet zijn en m'n medestudenten allemaal strebertjes lijken te zijn. Dus dan begin ik te twijfelen..
Het is juist de bedoeling dat we kunnen zien wat anderen hebben ingeleverd, als voorbereiding op het college. Maar goed, ik gooi het daar wel gewoon in.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoeft dat helemaal niet te zien dat of wat anderen ingeleverd hebben. Pas als een soort van forum/berichten gedeelte opengesteld is, kun je dat zien
CZ hoeft er nog maar 2 hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 14:37 schreef maok het volgende:
tvp, geen tijd om mee te puzzelen helaas
geen idee meerquote:Op maandag 18 februari 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen.Wat had ik gekocht?
Pani et tulipaniquote:Op maandag 18 februari 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lief zeg, van de docent, om een bibliografie van maar liefst 176 pagina's te leveren. Zijn het verdomme 3000 Italiaanse boeken.
Ik zat gister nog in begin oktoberquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee joh, hij doet ze voor de lol allemaal nog een keertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had laatst zelfs een mail van iemand die een bepaalde buschauffeur zochtIs dat allemaal voor dat Buzzybee-forum dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grotendeels wel ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is dat allemaal voor dat Buzzybee-forum dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |