Geen geld terug van de no-claim van de zorgverzekering?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:56 schreef Grulez het volgende:
Ook hier weinig geld... en de maand is net begonnen...
Ik niet, krijgen mijn ouders..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen geld terug van de no-claim van de zorgverzekering?
Had je maar niet zo wild moeten doen op die skipiste.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Ik gok dat ik dit jaar geen no-claim terug krijg.
Geen wilde plannen helaas. Is iets met tentamens die naderenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Mensen nog wilde plannen voor vanavond?
Hey ook al?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen wilde plannen helaas. Is iets met tentamens die naderen
Concert in Vera, daarna een verjaardag en als ik er echt zin in heb eindig ik misschien nog wel in de stad. Maar weet niet of ik dat fysiek vol ga houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
ws bierdrinken ergensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik niet, krijgen mijn ouders..
( Betalen ook zorgverzekering dus dit mogen ze ook houden )
Als je nog geen bericht van je verzekeraar hebt gehad kun je ervan uitgaan dat je niks terug krijgt want de no claim word voor 1 april uitbetaald.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:05 schreef Bob. het volgende:
heheh. achja ik zeg niksquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Betaal je dat nog niet eens zelf? Heb ik altijd al zelf moeten betalen (sinds m`n 18e, daarvoor zijn kinderen gratis meeverzekerd).
Maar ik werk sinds m`n 16e al 32 uur in de week
Get a job!!! Shame on you!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |