Actually, een neefje is een mugquote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Eerste neefje (vlieg) van het jaar doodgemaakt [ afbeelding ]
op tijd nog even gekekenquote:#229 - Met lekkere ijsjes van Toscana
en volledig terecht hoor..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Toscana is geniaal ijs!
Hij zat al in Haren en wij gingen er wel eens speciaal voor naar Haren
Ik denk, ik zet het er gewoon even ter verduidelijking achter, zodat niemand daar moeilijk over gaat doenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Actually, een neefje is een mug
Een mug is dan weer gronings voor een vlieg
jaja, lekker duidelijk dat Gronings
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Eerste neefje (vlieg) van het jaar doodgemaakt [ afbeelding ]
Ik denk het.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef MaxMark het volgende:
Crack_David had zeker niet door dat hij 'em op slot deed?
http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Grunnegs_woordenboukquote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik heb weer wat Gronings geleerd zo te zien. Vlieg = mug en mug = iets anders. Logica hoor.
een neefjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik heb weer wat Gronings geleerd zo te zien. Vlieg = mug en mug = iets anders. Logica hoor.
en om de verwaring nog groter te maken, waar ik vandaan kom zijn neefjes van die zweefvliegjes (die niet steken dus)quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
een neefje
Dus als iemand zegt dat hij een neefje heeft gedood, wees niet ongerust
precies.. neefjes zijn muggen...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
een neefje
Dus als iemand zegt dat hij een neefje heeft gedood, wees niet ongerust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |