Actually, een neefje is een mugquote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Eerste neefje (vlieg) van het jaar doodgemaakt [ afbeelding ]
op tijd nog even gekekenquote:#229 - Met lekkere ijsjes van Toscana
en volledig terecht hoor..quote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef freecell het volgende:
Toscana is geniaal ijs!
Hij zat al in Haren en wij gingen er wel eens speciaal voor naar Haren
Ik denk, ik zet het er gewoon even ter verduidelijking achter, zodat niemand daar moeilijk over gaat doenquote:Op woensdag 23 april 2008 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Actually, een neefje is een mug
Een mug is dan weer gronings voor een vlieg
jaja, lekker duidelijk dat Gronings
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 april 2008 10:57 schreef MaxMark het volgende:
Eerste neefje (vlieg) van het jaar doodgemaakt [ afbeelding ]
Ik denk het.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:34 schreef MaxMark het volgende:
Crack_David had zeker niet door dat hij 'em op slot deed?
http://nds-nl.wikipedia.org/wiki/Grunnegs_woordenboukquote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik heb weer wat Gronings geleerd zo te zien. Vlieg = mug en mug = iets anders. Logica hoor.
een neefjequote:Op woensdag 23 april 2008 11:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Ik heb weer wat Gronings geleerd zo te zien. Vlieg = mug en mug = iets anders. Logica hoor.
en om de verwaring nog groter te maken, waar ik vandaan kom zijn neefjes van die zweefvliegjes (die niet steken dus)quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
een neefje
Dus als iemand zegt dat hij een neefje heeft gedood, wees niet ongerust
precies.. neefjes zijn muggen...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
een neefje
Dus als iemand zegt dat hij een neefje heeft gedood, wees niet ongerust
vanmiddag?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef JH87 het volgende:
Nu we het toch over bier hebben; wanneer wordt het Noorderplantsoen nu door de Groningse STA-ers onveilig gemaakt?
net als op de kleuterschool, tijdens de pauze op het schoolplein van de juf een ijsje krijgenquote:Op woensdag 23 april 2008 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp. Heerlijk als pauze een uurtje op de trappen van de academie gezeten, en we kregen zelfs nog een ijsje..
Nou 't was voor één of ander wervingsiets, en we hebben er wel ook een flyer bij aan moeten nemen, maar als dat alles is...quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef maok het volgende:
[..]
net als op de kleuterschool, tijdens de pauze op het schoolplein van de juf een ijsje krijgen
heeft nogal indruk gemaakt of niet?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:20 schreef maok het volgende:
[..]
net als op de kleuterschool, tijdens de pauze op het schoolplein van de juf een ijsje krijgen
Misschien was er ook wel gewoon een kindje jarig en trakteerde die en mochten we het niet binnen opeten ivm knoeien.quote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mag ik ook naar jouw kleuterschool?
Natuurlijk, mensen die mij ijsjes geven hebben het helemaal gemaaktquote:Op woensdag 23 april 2008 16:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heeft nogal indruk gemaakt of niet?
Zo maar even een ijsje halen iddquote:Op woensdag 23 april 2008 16:13 schreef teigan het volgende:
Moi
Ik heb een strippenkaart van Toscana, nu alleen nog eens tijd zien te vinden om hem te gebruiken..
Not Guilty ijsjes!quote:Op woensdag 23 april 2008 17:32 schreef Bob. het volgende:
Ik wil ook ijsjes. Maar ik had juist besloten dat ik wat aan die uitbreidende kont van me ging doen.![]()
*nog maar een appel eet*
Serieus?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Not Guilty ijsjes!
Verkrijgbaar bij de jumbo en de solero-variant heeft serieus de helft minder calorieën dan een appel
Zaterdag wordt het mooi weer toch?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef JH87 het volgende:
Nu we het toch over bier hebben; wanneer wordt het Noorderplantsoen nu door de Groningse STA-ers onveilig gemaakt?
Absoluut. Ik stem ook nog steeds voor zaterdag frietbiermeet. Met ijs.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het mooi weer toch?
Gelukkig wel. Ga dan namelijk naar de Golden Earringquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het mooi weer toch?
Hum zaterdag moet ik voetballen en oppassen op mn neefje.quote:Op woensdag 23 april 2008 17:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Absoluut. Ik stem ook nog steeds voor zaterdag frietbiermeet. Met ijs.
Wat zijn jij en freecell voor albino'squote:Op woensdag 23 april 2008 18:00 schreef Bob. het volgende:
Hm. Ik ben geloof ik half verbrand. Een kwartiertje zon zonder zonnebrand was ook te veel van het goede.
En ik heb niet eens rood haar!quote:Op woensdag 23 april 2008 18:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat zijn jij en freecell voor albino's
Aw. Moet je eerst even aan de koffie gaan, dan komt alles wel weer goed.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:00 schreef Jesse_ het volgende:
bah nu ben ik te moe om bier te drinken van al dat harde studeren
Albino's hebben meestal ook wit haarquote:
Caffeïne helpt niet meerquote:Op woensdag 23 april 2008 19:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw. Moet je eerst even aan de koffie gaan, dan komt alles wel weer goed.
Zelfs dat niet!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Albino's hebben meestal ook wit haar![]()
Even een dutje dan maar, opa.quote:Caffeïne helpt niet meer
dat hebben bejaarden ook hoor.. middagdutje schijnt wonderen te doen..quote:
Nee joh, ik had vandaag mn laatste tentamensquote:
Ik ga nu ook op de bank liggen, met een bak Hertog-IJSquote:Op woensdag 23 april 2008 21:33 schreef JH87 het volgende:
Oh jee, gedaan met de rust.
Ik ben echt de slechtste gastheer ooit vanavond. Net tijdens de eerste helft vd wedstrijd viel ik in slaap op de bank en nu zit ik te fokken. Pauper.
Hoeveel heb je er nog?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:24 schreef Bob. het volgende:
En al weer terug van clubavond om nog even te studeren.
JA, WANT IK HEB NOG WEL TENTAMENS!
Het was een takkenbende. De helft deed het er niet en de bowlingbaan zat vol gaten/bobbels.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is jou daar precies overkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |