Ik was bij jullie burenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tuinwijk is gewoon Tuinwijk. Geen Paddepoel, geen Selwerd
De wijkgrens loopt voor ons huis langs, wij zijn officieel nog Tuinwijk, de begraafplaats is Selwerd
Nog vlugger ook...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ze mogen ook best lopend komen. Ik woon tenslotte op maar een paar honderd meter van het UMCG.
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezelligquote:
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?quote:
Ik zat achter jullie groene muur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je die aan de andere kant van onze groene muur bedoelt: Die zijn érg gezellig
Bedoel je de buurman aan de andere kant, dan ben ik vooral erg verbaasd, die houdt namelijk niet van mensen(al is hij wel erg vriendelijk hoor)
Mijn oog kan ook weer buigen. Hartstikke goed.:)quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij kan al weer buigen! En jouw oog nog al weer wat beter?
En ik SOG. Maar wel met leuke dingen.
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebtquote:
En? zat de man des huizes achter de TV of achter de PC nu ik hem heb aangestoken met stambomenquote:
We waren er niet eens. We waren bij Kleiduifquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:53 schreef maok het volgende:
[..]
We waren heel hard aan het juigen bij de doelpunten, dat je dat niet gehoord hebt
Druk, geen tijd voor teh internetsquote:
Dat is dan wel weer een 14.gif waard.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:51 schreef Bob. het volgende:
Zelf gemaakte brownies.
Zelf gesmeerde boterhammenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Baas boven baas. Hier kan ik niet tegenop.
International School ftw. Bij Amerikanen zit dat gewoon ingebakken. (hihi, leuke woordspeling)quote:
quote:
Zolang je de brownie maar niet door het slijk haalt...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou door het slijk gaan voor een brownie. Een zelfgesmeerde boterham krijg ik iedere dag al op m'n bord.
Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang je de brownie maar niet door het slijk haalt...
En daarna ga jeje eerst douchen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Zonneboot elfstedentocht is nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Hier is thuis inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.
Dat dus, dank.quote:
Ik was bij Zwarte Haan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen naar zee ga. Weet alleen nog niet waar.
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.quote:
Serieus??? Dat zou heel goed uitkomen, aangezien ik morgen naar Drachten moetquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf morgen staken de bussen wrs helemaal niet meer,
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.
Da's te lang, moet in de loop van de middag alweer in de stad zijn voor werk. Voor zoiets kan ik beter de auto van mijn ouders een keer... lenen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.
ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En k overweeg nu heel erg sterk om ff bij Fraubitch op bezoek te gaan in Limburg.....
Ik overdrijf. 2 uur en 50 minuten als ik geen files tegen kom... maar 10 minuten McDonaldstijd meegerekend...quote:
Ow, dat is wel te doen voor ff een glas cola en weer terugquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik overdrijf. 2 uur en 50 minuten als ik geen files tegen kom... maar 10 minuten McDonaldstijd meegerekend...
Ik heb verder gereisd voor minder...quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, dat is wel te doen voor ff een glas cola en weer terug
Oh bij mijis het net andersomquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Je moet ook áltijd achter die uitzendbureau's aangaan. Bah.
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had mix voor chocoladecake gekocht maar had er niet helemaal bij nagedacht dat je dan ook een cakeblik nodig hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef maok het volgende:
Magnetron cake ftw, helaas geen pak meer van in huis
Dat is dan ook gewoon met beslag waarbij je de beslagkom kunt uitlikken. Maar je kunt hem vervolgens in de magetron bakken, en dat is wel lekker makkelijk (en snel)quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.
[..]
Een cake hoort in de oven. Eerst beslag maken, beslag in bakblik,
beslagkom uitlikken (deden mijn broer en ik vroeger altijd als mijn moeder cake maakte) en dan cake bakken.
Net als magnetronpannekoeken, dat vind ik ook niks.
Bij de kringloopwinkel bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan koop je een cakeblik. Probleem opgelost.![]()
Of gewoon nieuw natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef RealZeus het volgende:
beslagkom uitlikken (deden mijn broer en ik vroeger altijd als mijn moeder cake maakte)
ja, om mee te koken en bakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb jij siliconen maok?
Ow die heb ik ook nog ergens. Wat heb je er mee gedaan overigens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ze voor ijsklontjes
Oh, wacht, had
Boedelscheiding... Nooit meer ijsklontjes in de vorm van pinguins, colaflesejs of vrolijk fruitquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:13 schreef maok het volgende:
[..]
Ow die heb ik ook nog ergens. Wat heb je er mee gedaan overigens?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de kringloopwinkel bijvoorbeeld!![]()
[..]
Of gewoon nieuw natuurlijk
Ik weet nu een leuk cadeautje voor je verjaardagquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Boedelscheiding... Nooit meer ijsklontjes in de vorm van pinguins, colaflesejs of vrolijk fruit
Oh kom je langs dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik weet nu een leuk cadeautje voor je verjaardag
Vooral veel luchtiger dan in de oven. De cake wordt minstens 2 keer zo groot als de hoeveelheid beslag. Een knapperig korstje zal hij niet krijgen, maar dat hoort ook niet bij cake.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik likte de beslagkom uit, Alex, niet het cakeblik.
@Maok: wordt zo'n magnetroncake niet enorm zompig? Ik heb wel eens tosti's proberen te maken met de magnteron maar dat werd een behoorlijk kleffe hap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |