Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zolang je de brownie maar niet door het slijk haalt...
En daarna ga jeje eerst douchen neem ik aan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je gaat toch eerst door het slijk en dan krijg je een brownie.
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Zonneboot elfstedentocht is nu.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef Inkomen het volgende:
Waarom rijden er hier de hele tijd bussen met bestemming Elfstedentocht rond?
Hier is thuis inderdaad.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
geen idee? Is hier thuis? Ik heb ze iig niet gezien.
Dat dus, dank.quote:
Ik was bij Zwarte Haan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen naar zee ga. Weet alleen nog niet waar.
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.quote:
Serieus??? Dat zou heel goed uitkomen, aangezien ik morgen naar Drachten moetquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Vanaf morgen staken de bussen wrs helemaal niet meer,
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Lijkt onbereikbaar middels trein + voeten. Misschien dat ik op de trein naar Harlingen spring & van daaruit verder kijk.
Da's te lang, moet in de loop van de middag alweer in de stad zijn voor werk. Voor zoiets kan ik beter de auto van mijn ouders een keer... lenen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Trein, dan anderhlaf uur in de bus (die eens in de 2 uur rijdt, in de spits), en dan 3 kilometer lopen.
ffquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En k overweeg nu heel erg sterk om ff bij Fraubitch op bezoek te gaan in Limburg.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |