Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb die lege pagina's aan het einde weg, maar als ik na mijn laatste getypte zin twee keer op enter druk (ik moet een witregel), ga ik meteen naar halverwege een nieuwe pagina. En ik zie net dat het eerder in het document ook bij sommige pagina's op die manier versprongen is (terwijl dat bij stukken is waar ik gewoon doortypte zeg maar)..
Ik gebruik Word 2007. Ik had daar al naar gekeken, eerst stond voor op 0 en na op 10, dus die heb ik op 0 gezet, maar dat lost het probleem niet op. En in een geval in mijn tekst is het ook helemaal niet tussen een alinea, maar gewoon tussen twee doorlopende zinnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't niet prachtig, zo'n leven vol technologie wat volledig voor zichzelf denkt?
Volgens mij zit het probleem erin dat ik een lijn heb gemaakt door drie streepjes te typen en dan op enter te drukken. Dat komt namelijk precies op die plekken voor waar ik nu problemen mee heb. Maar nu krijg ik weer met geen mogelijkheid die lijn weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Je bent dus in ieder geval al een stap dichterbij
* freecell knuffelt DaDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
De lijnen zijn weg, het probleem is alleen nog maar groter geworden, en ik ga nu in een hoekje zitten huilen.
Het is maar een kleine moeite hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee joh, je hebt al hartstikke veel moeite gedaan.
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar een kleine moeite hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |