Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb die lege pagina's aan het einde weg, maar als ik na mijn laatste getypte zin twee keer op enter druk (ik moet een witregel), ga ik meteen naar halverwege een nieuwe pagina. En ik zie net dat het eerder in het document ook bij sommige pagina's op die manier versprongen is (terwijl dat bij stukken is waar ik gewoon doortypte zeg maar)..
Ik gebruik Word 2007. Ik had daar al naar gekeken, eerst stond voor op 0 en na op 10, dus die heb ik op 0 gezet, maar dat lost het probleem niet op. En in een geval in mijn tekst is het ook helemaal niet tussen een alinea, maar gewoon tussen twee doorlopende zinnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't niet prachtig, zo'n leven vol technologie wat volledig voor zichzelf denkt?
Volgens mij zit het probleem erin dat ik een lijn heb gemaakt door drie streepjes te typen en dan op enter te drukken. Dat komt namelijk precies op die plekken voor waar ik nu problemen mee heb. Maar nu krijg ik weer met geen mogelijkheid die lijn weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Je bent dus in ieder geval al een stap dichterbij
* freecell knuffelt DaDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
De lijnen zijn weg, het probleem is alleen nog maar groter geworden, en ik ga nu in een hoekje zitten huilen.
Het is maar een kleine moeite hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee joh, je hebt al hartstikke veel moeite gedaan.
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar een kleine moeite hoor
Was dat maar herkenbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van DaD is als het goed is nu opgelost
Niet dus, maar voor zover ik na kan gaan, is het achteraf telkens wel weer op te lossen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van DaD is als het goed is nu opgelost
Collega naast me heeft net een interview gehad met iemand van de Provincie en zit nu een item te maken voor het nieuws van vanavond. OOG kijken dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:49 schreef maok het volgende:
Zoveel geluk als de gemeente groningen had om haar geld optijd terug te halen uit ijsland zoveel pech heeft de provincie: http://www.nu.nl/news/178(...)Jslandse_banken.html
Heuj een picture van de kleine! <3!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell knuffelt DaD
Noodoplossing
control a, alles kopiëren, plakken in wordpad en dan weer terugkopiëren naar een nieuw Word-bestand.
Maar dan is wel je héle opmaak weg.
EN een TerugVindPic:
[ afbeelding ]
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Rover total loss, en geeneens een ongeluk gehad
iemand een Rover 214i kopen voor onderdelen?
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard isquote:
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de uitgiftela volledig uitgeschoven maok?
en voor zichzelf denkende technologie is tomze meoten doen wat ik zeg, niks meer en niks minder
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftruckerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
hoe staat het met je banenzoektocht Alexxxxx?
Heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftrucker
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Dat is inderdaad bij de meeste mensen het probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.
Ik laat jullie nog even in spanningquote:
yup en yupquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, je pakt je oude beroep weer op Alex![]()
Goed trouwens dat je een klacht ingediend tegen die taxiboer
Op die manierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.quote:
En dat met de huidge gasprijzen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
Alfaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.
omfgwtfbbq.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:13 schreef JH87 het volgende:
Ik was net op de school van Chips.
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
Die getinte? Meneer sausoléquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
en j0olz op het alfa? Da's idd vlakbij. Dan werk j op de school van Sebasser.Heb j `m al gespot?
Helaas, dat deed ik dus al sinds vrijdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
hij zit er nog maar net op schoolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas achterkomt
Toen Do2 en ik vorige week op mijn nichtjes aan het passen waren, kwam het voorstukje voor die serie voorbij waarin Katja dat overhemd van die kerel oopenscheurt en even later naar beneden afdaalt. Mijn nichtje riep toen: "Stoute meid!"quote:
<3 cute!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen Do2 en ik vorige week op mijn nichtjes aan het passen waren, kwam het voorstukje voor die serie voorbij waarin Katja dat overhemd van die kerel oopenscheurt en even later naar beneden afdaalt. Mijn nichtje riep toen: "Stoute meid!"
Ze is net 3.
Ah, ok. Ik zal eens even gaan opletten.quote:
Teehee, waar dan, voor of achteraan? Ik werk helemaal voorin in de school, op de eerste verdieping. Kan ik ws. naar je zwaaien s'ochtendsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:03 schreef JH87 het volgende:
Ah, wij kijken uit op dat terrein vanuit de keuken.
Tisser?quote:
Zou die reageren?quote:
De verassing is vast groter als ik Sebasser! door de gang roepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
hij was idd een tijdje offline maar nu is ie er zo nu en dan weer
moet ie dr wel zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De verassing is vast groter als ik Sebasser! door de gang roep.
Ja precies, vandaar dat ik dat foto'tje maar eens ga printenquote:
Que?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrij uit het gesticht?
Ik dacht dat Sebasser permanent was opgenomen in een of ander psychiatrische inrichting, maar hij is dus alweer vrijgelaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat ik dat foto'tje maar eens ga printen.
[..]
Que?
Sebasser? Of wat bedoel jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrij uit het gesticht?
Ja, het schijnt dat hij iig eens in de zoveel tijd online is, en nu dus op het alfa een opleiding volgt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sebasser permanent was opgenomen in een of ander psychiatrische inrichting, maar hij is dus alweer vrijgelaten.
de gedachte dat nietz bij jou controleert of je planten hebt is dubieus genoeg om mij uit mijn slaap te houdenquote:
All you have to do is caaahaaaal, and I 'll beeeee there, ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:17 schreef JH87 het volgende:
Nietz steunt Inkomen ivm z'n ''
Niemand steunt mij ivm m'n ''.
Oh ja, de nieuwe Macbooks hebben ze keiduur gemaakt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
All you have to do is caaahaaaal, and I 'll beeeee there, ..., boks ouwe.
Jaja, die postte je ook al in Goedemorgen, toch?quote:
idd, 'k mag vandaag in Vinkhuizen aan't werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaja, die postte je ook al in Goedemorgen, toch?.
Voor de rest natuurlijk iedereen een goeie dag vandaag.
Gezellig. Werken in de ghetto. (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, 'k mag vandaag in Vinkhuizen aan't werk
Me 2. Maar, good help is hard to find, dus meestal moet ik dan nog langs de winkel om de restjes op te halen.quote:
Mooie smileysquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jup, ik heb de enige.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef maok het volgende:
Nee dat nou weer niet, in het lijstje 'geen' komt wel 'geen wieg' voor.![]()
Misschien zijn mijn eisen wat te hoog, een man die je een briefje mee geeft met boodschappen, ze haalt en wel nog wel ruggengraat heeft zijn zeker zeldzaam?![]()
Die is ook coolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef nietzman het volgende:
XDs horen debieler..
[ afbeelding ].
Nouja, als mijn dinnetje eens een lijstje zou maken, zou ik ermee naar de winkel. Maar dat gebeurt nooit, in de praktijkquote:
Haha ja, dat doet het vriendinnetje van de broer van Do2 ook. Ik kreeg al het verzoek om dat ook te doen, maar dat vertik ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, als mijn dinnetje eens een lijstje zou maken, zou ik ermee naar de winkel. Maar dat gebeurt nooit, in de praktijk.
(Ik heb zelfs iemand hier, die krijgt een lijstje mee, in de volgorde van de artikelen zoals je die tegenkomt als je door de winkel loopt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Als er iemand als een kip zonder kop door de supermarkt loopt, ben jij het wel.quote:
Ik doe dat ook hoor, vooral in de winkels waar ik normaal nooit kom. Mên, zoeken tot ik een ons weeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er iemand als een kip zonder kop door de supermarkt loopt, ben jij het wel..
Moet je eens op Zondag naar de Euroborgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Grulez het volgende:
Hum zo moeilijk is boodschappen doen toch niet?
Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Grulez het volgende:
Hum zo moeilijk is boodschappen doen toch niet?
Ben ook altijd snel klaar in de supermarktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef JH87 het volgende:
Ik kan snel winkelen. En ik heb een ruggengraat geloof ik.
hehehquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehehmaar noem eens iets anders dan wat ontzettend lastig is?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:04 schreef JH87 het volgende:![]()
Ik heb gisteren met twee huisgenoten gesupermarkt, in vier minuten tijd aardappelen, eieren, een voorraadje groenteschotel en vlees én toetje met korting meegenomen. De derde huisgenoot moesten we opbellen dat we al buiten stonden.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.
Uberhaupt geen bier of alleen rosebier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef JH87 het volgende:
Eis dat je droomman niet overmatig bier mag drinken. Problem solved.
Volgende week schijn ik juist vakantie te hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Oja Jop, wanneer kan je bierdrinken? Volgende week kan ik niet t/ m 29 ivm tentamen richting hell...![]()
Ik heb al weer iets anders geregeld, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:47 schreef nietzman het volgende:
Kom langs en pik halverwege een diepvriespizza op Jop!
Nee, want ik had vanmorgen ineens een spoedje naar Zernike door een verplaatst interview en ik ben net pas weer thuis. Morgen voor de herkansing dus!quote:
Daarom liet ik hem ook liggenquote:
Ik kom vrijdag in Arnhemquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Ik ga denk ik wel ja. Maar bankrekeningtechnisch gezien is het misschien niet zo verstandig.quote:
waar is dat dan? Ik kan sowieso niet, want ik heb geen oppas, maar toch...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Hier, een vredig weiland waar je in de tussentijd naar kunt kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
Popronde is gewoon door de hele stad heen, verschillende kroegen. Volgens mij ben ik vorig jaar de Chaplin's niet eens uitgekomen.![]()
Bracha is nu samen met haar Twist&Shout genootje op Ned 3, ze moeten kreeften doodmaken met zo'n groot mes en dan plat stampen enzo. Bah, ik durf niet eens te kijken.
10 jaar MSN. Jeweettoch.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:02 schreef ChipsZak. het volgende:
.
En; pauperhotmail.Waarom nou telkens
'vernieuwingen'
quote:
Omg, dat moet echt priceless zijn geweest. Maarja, niemand met een camera in de buurt natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Ik heb dat zeer regelmatigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Hehe.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:36 schreef JH87 het volgende:
Mij gebeurt het niet zo vaak.En ik ben inmiddels weer om door een ringetje te halen.
Groepshug.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
Het is gewoon nu al een rotdag.![]()
Maar oke, adem in, adem uit. Komt goehoed.
Ai ai ai, yoghi is ook echt vies dan. Ik heb wel medelijden met je.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe.
Justin had dat laatst, dacht niet na toen hij een flesje yoghi had, met een rietje.
Deed het rietje in zijn mond en hield het ondersteboven.
En dan: "Sorry papa!".
"Geeft niets lieverd, kan gebeuren. Maar niet weer doen hè..."
Och, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
100 stomme kleine dingetjes die mis zijn. En mijn agenda die overvol is waardoor ik niet meer zie hoe ik ooit al mijn studie dingen op tijd af ga krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, wat is er aan de hand?
Ik zie dat met het flesje yoghi helemaal voor me..
Die overvolle agenda, die staat vast niet vol met studiedingen? If not, en je moet echt dit semester alles halen, dan moet je daar flink in snijden en prioriteiten stellen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
100 stomme kleine dingetjes die mis zijn. En mijn agenda die overvol is waardoor ik niet meer zie hoe ik ooit al mijn studie dingen op tijd af ga krijgen.Enik moetmoetmoetmoet alles echt halen het komende half jaar..
En thxn Chips.In die bui zat ik ook! Lekker he.
Nee, heb je ook helemaal gelijk in. Zo maar eens flink gaan schrappen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die overvolle agenda, die staat vast niet vol met studiedingen? If not, en je moet echt dit semester alles halen, dan moet je daar flink in snijden en prioriteiten stellen...
Oh, die mensen snap ik ook niet. Sporten schiet er helaas bij mij als eerste bij in...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, heb je ook helemaal gelijk in. Zo maar eens flink gaan schrappen.
Ik snap echt niet hoe andere mensen dat doen, die studeren, sporten, werken en nog een sociaal leven hebben.Ik werk niet eens, en nu weet ik al niet meer hoe ik alles er in moet proppen.
En nu rennen, want er is een extra college over de krediet crisis, dat is dan wel weer heel leuk vandaag!
Ik spreek het op zich wel goed hoor, alleen ik ben het ontwend. Helaas.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je dat jammer vindt freecell... als ik ooit kinderen krijg, zal ik ze ook zeker Fries leren! Maar als je het zelf niet goed spreekt, tja...
Bûter, brea en griine tsiisquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je dat zo belangrijk vindt, gewoon doen!
Als wij ooit een kind krijgen gaat het Fries met een zachte g spreken..
Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Tentamen over twee weken? Dan vanavond leren en zorgen dat je dat vak afrondt en er vanaf bent. Je zou júist gemotiveerd moeten zijn, nog even hard aan de slag en dan ben je er vanaf af!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Grulez het volgende:
Ik moet mn scriptie nog steeds afronden (4/ 6 interviews en de afronding) en één vak (heb ik over 2 weken...). Mn verwachting is in januari wel klaar te zijn... De demotivatie slaat nog meer toe dan anders.
Ja, die! Bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...
Hoezo dat? Er is toch wel wat moois te zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef JH87 het volgende:
Het zit me niet mee in deze fase van m'n leven. Helemaal voor niets naar de Apple Store geslenterd.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef maok het volgende:
En dat van die wieg: Dat wat TARA zei, en ik heb dus ook een familie wieg dus het is wel practisch als mijn toekomstige man dat niet heeft
Ik heb dat wel eens met een blikje drinken. Dat ik te laat door heb dat de opening net niet voor mijn mond zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Daar heb ik vandaag pas een nieuwsbrief over gehad. Was ook al oud nieuwsquote:
Het kan ook positief uitpakken. Een bierglas en dan een bierflesje, dat je twee keer bier hebt ipv één keer zeg maar. Legendarisch was dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Maar dat van die laatste slok heb ik ook wel eens, of dat je een laatste slok neemt die je al genomen hebt, kortom, je beker is leeg.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh. Nog twee papers & dan ben ik klaar met de midterm exams.
Ik las het wel goed & snap er ook niks van. Failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik las paupers en snapte er al niks van
Volgens mij is "lining" bij kleding een stof aan de binnenkant, die anders is dan de stof aan de buitenkant. Dubbellaags zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef maok het volgende:
Even een vraagje tussen door. Op een Engelstalig forum vraagt iemand 'Did you line them with anything?' Maar ik weet niet wat ze daar mee bedoelt. Het gaat toruwens over rijstkruikjes die ik heb gemaakt, zie ook mijn post hier. Weet iemand dat?
Een linkje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Ik zag ook een regenboog, maar dat was vanmiddagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef maok het volgende:
Hoi, zou het veilig zijn om nu naar huis te fietsen zonder nat te worden?
Het was vanmorgen wel mooi, ik zag de wolken gewoon aan komen rollen vlak voor het ging plenzen. (en ik binnen zat) Eerst kwam er ook nog een hele felle regenboog
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
He, internet werkt weer hier thuis!
En zo nog even naar een in het buitenland studeren beurs (Leuk!) en dan ben ik voor vandaag weer klaar met studie dingen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:03 schreef JH87 het volgende:
Ze wil naar Oost-Azie ofzo, van dat soort dingen.![]()
WOUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.![]()
Pintelier.![]()
China is de planning, maar dan moeten mijn cijfers wel omhoog en moet ik gaan slijmen bij docenten voor aanbevelingsbrieven.quote:
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:01 schreef MaxMark het volgende:
Popronde was idd leuk. Waar ben jij allemaal geweest Bob.?
Aargh, gerickrolled door biogarde.quote:
Jazeker. Tenminste, last time I checkedquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb weer een interview. Daarna soort vanvakantie
.
Images, Pacific, O'caileighs, Knarie, De Hertog en tot slot Vera. Ik vond "Back to the zoo" toch wel het beste, jij dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.Jij?
Tis een duitse, dus ik gok dat ze geen lid is (Ook niet van ADAC). Maar dan kunnen ze alsnog helpen, kost alleen wat meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:36 schreef JH87 het volgende:
Als je lid bent van de ANWB gewoon bellen ja.
Soort van beetje vakantie.
Over twaalf uur kan ik dat ook zeggen , alleen duurt mijn weekend tot donderdagquote:
Inderdaad!quote:
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.quote:
Rukken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Ik heb me serieus nog geen moment verveeld...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Had geen haast hoor. Is een normaal wandeltempoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:55 schreef teigan het volgende:
PSM had net haast geloof ik, hij liep inn een flink tempo..
Leuk is dat hequote:wij hebben een logeetje vannacht, en hij is nu alles van de kleine tafel af aan het trekken, breekbare dingen moeten dus maar omhoog worden gezet...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef ForumGek het volgende:
Niet vergeten je dekbed te veranderen he !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |