Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb die lege pagina's aan het einde weg, maar als ik na mijn laatste getypte zin twee keer op enter druk (ik moet een witregel), ga ik meteen naar halverwege een nieuwe pagina. En ik zie net dat het eerder in het document ook bij sommige pagina's op die manier versprongen is (terwijl dat bij stukken is waar ik gewoon doortypte zeg maar)..
Ik gebruik Word 2007. Ik had daar al naar gekeken, eerst stond voor op 0 en na op 10, dus die heb ik op 0 gezet, maar dat lost het probleem niet op. En in een geval in mijn tekst is het ook helemaal niet tussen een alinea, maar gewoon tussen twee doorlopende zinnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je word 2003 gebruikt, dus dan ga ja naar het menu waarin het kopje alinea staat en dan controleer je of de regelafstand voor en na een alinea 0 ptn is. Ook kun je daar kijken of er andere opties instaan die de ruimte tussen alinea's vergroten.
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is 't niet prachtig, zo'n leven vol technologie wat volledig voor zichzelf denkt?
Volgens mij zit het probleem erin dat ik een lijn heb gemaakt door drie streepjes te typen en dan op enter te drukken. Dat komt namelijk precies op die plekken voor waar ik nu problemen mee heb. Maar nu krijg ik weer met geen mogelijkheid die lijn weg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:54 schreef Peterselieman het volgende:
Je bent dus in ieder geval al een stap dichterbij
* freecell knuffelt DaDquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
De lijnen zijn weg, het probleem is alleen nog maar groter geworden, en ik ga nu in een hoekje zitten huilen.
Het is maar een kleine moeite hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee joh, je hebt al hartstikke veel moeite gedaan.
Ik zou het eigenlijk wel fijn vinden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is maar een kleine moeite hoor
Was dat maar herkenbaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van DaD is als het goed is nu opgelost
Niet dus, maar voor zover ik na kan gaan, is het achteraf telkens wel weer op te lossen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Het probleem van DaD is als het goed is nu opgelost
Collega naast me heeft net een interview gehad met iemand van de Provincie en zit nu een item te maken voor het nieuws van vanavond. OOG kijken dusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:49 schreef maok het volgende:
Zoveel geluk als de gemeente groningen had om haar geld optijd terug te halen uit ijsland zoveel pech heeft de provincie: http://www.nu.nl/news/178(...)Jslandse_banken.html
Heuj een picture van de kleine! <3!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:34 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell knuffelt DaD
Noodoplossing
control a, alles kopiëren, plakken in wordpad en dan weer terugkopiëren naar een nieuw Word-bestand.
Maar dan is wel je héle opmaak weg.
EN een TerugVindPic:
[ afbeelding ]
Hoe dan wel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Rover total loss, en geeneens een ongeluk gehad
iemand een Rover 214i kopen voor onderdelen?
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard isquote:
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de uitgiftela volledig uitgeschoven maok?
en voor zichzelf denkende technologie is tomze meoten doen wat ik zeg, niks meer en niks minder
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftruckerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
hoe staat het met je banenzoektocht Alexxxxx?
Heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftrucker
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Dat is inderdaad bij de meeste mensen het probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.
Ik laat jullie nog even in spanningquote:
yup en yupquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, je pakt je oude beroep weer op Alex![]()
Goed trouwens dat je een klacht ingediend tegen die taxiboer
Op die manierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.quote:
En dat met de huidge gasprijzen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
Alfaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.
omfgwtfbbq.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:13 schreef JH87 het volgende:
Ik was net op de school van Chips.
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
Die getinte? Meneer sausoléquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
en j0olz op het alfa? Da's idd vlakbij. Dan werk j op de school van Sebasser.Heb j `m al gespot?
Helaas, dat deed ik dus al sinds vrijdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
hij zit er nog maar net op schoolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezien.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat je daar nu pas achterkomt
Toen Do2 en ik vorige week op mijn nichtjes aan het passen waren, kwam het voorstukje voor die serie voorbij waarin Katja dat overhemd van die kerel oopenscheurt en even later naar beneden afdaalt. Mijn nichtje riep toen: "Stoute meid!"quote:
<3 cute!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen Do2 en ik vorige week op mijn nichtjes aan het passen waren, kwam het voorstukje voor die serie voorbij waarin Katja dat overhemd van die kerel oopenscheurt en even later naar beneden afdaalt. Mijn nichtje riep toen: "Stoute meid!"
Ze is net 3.
Ah, ok. Ik zal eens even gaan opletten.quote:
Teehee, waar dan, voor of achteraan? Ik werk helemaal voorin in de school, op de eerste verdieping. Kan ik ws. naar je zwaaien s'ochtendsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:03 schreef JH87 het volgende:
Ah, wij kijken uit op dat terrein vanuit de keuken.
Tisser?quote:
Zou die reageren?quote:
De verassing is vast groter als ik Sebasser! door de gang roepquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
hij was idd een tijdje offline maar nu is ie er zo nu en dan weer
moet ie dr wel zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
De verassing is vast groter als ik Sebasser! door de gang roep.
Ja precies, vandaar dat ik dat foto'tje maar eens ga printenquote:
Que?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrij uit het gesticht?
Ik dacht dat Sebasser permanent was opgenomen in een of ander psychiatrische inrichting, maar hij is dus alweer vrijgelaten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat ik dat foto'tje maar eens ga printen.
[..]
Que?
Sebasser? Of wat bedoel jequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vrij uit het gesticht?
Ja, het schijnt dat hij iig eens in de zoveel tijd online is, en nu dus op het alfa een opleiding volgt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 22:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sebasser permanent was opgenomen in een of ander psychiatrische inrichting, maar hij is dus alweer vrijgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |