Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard isquote:
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de uitgiftela volledig uitgeschoven maok?
en voor zichzelf denkende technologie is tomze meoten doen wat ik zeg, niks meer en niks minder
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftruckerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:39 schreef Grulez het volgende:
hoe staat het met je banenzoektocht Alexxxxx?
Heb je al wat nieuws op het oog?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister een officiele klacht ingediend tegen dat taxibedrijf, morgen even bij het cwi langs, en ik gok volgende week aan de slag als heftrucker
Ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je al wat nieuws op het oog?
Dat is inderdaad bij de meeste mensen het probleemquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:38 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Neehee. Het ding moet doen wat ik bedoel, niet wat ik zeg. Daar gaat het juist fout.
Ik laat jullie nog even in spanningquote:
yup en yupquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:51 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, je pakt je oude beroep weer op Alex![]()
Goed trouwens dat je een klacht ingediend tegen die taxiboer
Op die manierquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Koppeling is gaar, en er komen nog wat andere kleinere reparaties aan. De optelsom van de ksoten van die reparaties zijn hoger dan wat de auto waard is
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.quote:
En dat met de huidge gasprijzen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
Alfaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 17:04 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan werk je uberhaupt hier om de hoek want die school is bij mij om de hoek.
omfgwtfbbq.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:13 schreef JH87 het volgende:
Ik was net op de school van Chips.
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
Die getinte? Meneer sausoléquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moet morgen even bellen voor een afspraak met de dirk. Maar de meneer bij de ingang vond het een interessant verhaal.
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezienquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
omfgwtfbbq.Nemen ze je?
( Hmm. Klinkt een beetje..
raar. Maar je weet wel wat ik bedoel!)
en j0olz op het alfa? Da's idd vlakbij. Dan werk j op de school van Sebasser.Heb j `m al gespot?
Helaas, dat deed ik dus al sinds vrijdagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die manier
En negeren en doorrijden werkt niet?
Ik heb al sinds 12:00 een stoofpotje opstaan en het huis ruikt geweldig
hij zit er nog maar net op schoolquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik werk daar al jaren, nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |