Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Grulez het volgende:
Hum zo moeilijk is boodschappen doen toch niet?
Ben ook altijd snel klaar in de supermarktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef JH87 het volgende:
Ik kan snel winkelen. En ik heb een ruggengraat geloof ik.
hehehquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehehmaar noem eens iets anders dan wat ontzettend lastig is?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:04 schreef JH87 het volgende:![]()
Ik heb gisteren met twee huisgenoten gesupermarkt, in vier minuten tijd aardappelen, eieren, een voorraadje groenteschotel en vlees én toetje met korting meegenomen. De derde huisgenoot moesten we opbellen dat we al buiten stonden.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.
Uberhaupt geen bier of alleen rosebier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef JH87 het volgende:
Eis dat je droomman niet overmatig bier mag drinken. Problem solved.
Volgende week schijn ik juist vakantie te hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Oja Jop, wanneer kan je bierdrinken? Volgende week kan ik niet t/ m 29 ivm tentamen richting hell...![]()
Ik heb al weer iets anders geregeld, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:47 schreef nietzman het volgende:
Kom langs en pik halverwege een diepvriespizza op Jop!
Nee, want ik had vanmorgen ineens een spoedje naar Zernike door een verplaatst interview en ik ben net pas weer thuis. Morgen voor de herkansing dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |