de gedachte dat nietz bij jou controleert of je planten hebt is dubieus genoeg om mij uit mijn slaap te houdenquote:
All you have to do is caaahaaaal, and I 'll beeeee there, ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:17 schreef JH87 het volgende:
Nietz steunt Inkomen ivm z'n ''
Niemand steunt mij ivm m'n ''.
Oh ja, de nieuwe Macbooks hebben ze keiduur gemaakt.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
All you have to do is caaahaaaal, and I 'll beeeee there, ..., boks ouwe.
Jaja, die postte je ook al in Goedemorgen, toch?quote:
idd, 'k mag vandaag in Vinkhuizen aan't werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jaja, die postte je ook al in Goedemorgen, toch?.
Voor de rest natuurlijk iedereen een goeie dag vandaag.
Gezellig. Werken in de ghetto. (quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, 'k mag vandaag in Vinkhuizen aan't werk
Me 2. Maar, good help is hard to find, dus meestal moet ik dan nog langs de winkel om de restjes op te halen.quote:
Mooie smileysquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jup, ik heb de enige.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:16 schreef maok het volgende:
Nee dat nou weer niet, in het lijstje 'geen' komt wel 'geen wieg' voor.![]()
Misschien zijn mijn eisen wat te hoog, een man die je een briefje mee geeft met boodschappen, ze haalt en wel nog wel ruggengraat heeft zijn zeker zeldzaam?![]()
Die is ook coolquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:27 schreef nietzman het volgende:
XDs horen debieler..
[ afbeelding ].
Nouja, als mijn dinnetje eens een lijstje zou maken, zou ik ermee naar de winkel. Maar dat gebeurt nooit, in de praktijkquote:
Haha ja, dat doet het vriendinnetje van de broer van Do2 ook. Ik kreeg al het verzoek om dat ook te doen, maar dat vertik ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nouja, als mijn dinnetje eens een lijstje zou maken, zou ik ermee naar de winkel. Maar dat gebeurt nooit, in de praktijk.
(Ik heb zelfs iemand hier, die krijgt een lijstje mee, in de volgorde van de artikelen zoals je die tegenkomt als je door de winkel loopt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Als er iemand als een kip zonder kop door de supermarkt loopt, ben jij het wel.quote:
Ik doe dat ook hoor, vooral in de winkels waar ik normaal nooit kom. Mên, zoeken tot ik een ons weeg.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er iemand als een kip zonder kop door de supermarkt loopt, ben jij het wel..
Moet je eens op Zondag naar de Euroborgquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Grulez het volgende:
Hum zo moeilijk is boodschappen doen toch niet?
Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:34 schreef Grulez het volgende:
Hum zo moeilijk is boodschappen doen toch niet?
Ben ook altijd snel klaar in de supermarktquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:56 schreef JH87 het volgende:
Ik kan snel winkelen. En ik heb een ruggengraat geloof ik.
hehehquote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, de diepvriespizza's zijn in elke winkel wel gemakkelijk te vinden.
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehehmaar noem eens iets anders dan wat ontzettend lastig is?
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:04 schreef JH87 het volgende:![]()
Ik heb gisteren met twee huisgenoten gesupermarkt, in vier minuten tijd aardappelen, eieren, een voorraadje groenteschotel en vlees én toetje met korting meegenomen. De derde huisgenoot moesten we opbellen dat we al buiten stonden.
Ja dat kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ík heb geen moeite met boodschappen doen. Maar sommige kerels blijkbaar wel, en dan is de Aardappel Anders en de pijnboompitjes vast niet zo gemakkelijk.
Uberhaupt geen bier of alleen rosebier.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:09 schreef JH87 het volgende:
Eis dat je droomman niet overmatig bier mag drinken. Problem solved.
Volgende week schijn ik juist vakantie te hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:
Oja Jop, wanneer kan je bierdrinken? Volgende week kan ik niet t/ m 29 ivm tentamen richting hell...![]()
Ik heb al weer iets anders geregeld, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:47 schreef nietzman het volgende:
Kom langs en pik halverwege een diepvriespizza op Jop!
Nee, want ik had vanmorgen ineens een spoedje naar Zernike door een verplaatst interview en ik ben net pas weer thuis. Morgen voor de herkansing dus!quote:
Daarom liet ik hem ook liggenquote:
Ik kom vrijdag in Arnhemquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Ik ga denk ik wel ja. Maar bankrekeningtechnisch gezien is het misschien niet zo verstandig.quote:
waar is dat dan? Ik kan sowieso niet, want ik heb geen oppas, maar toch...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Hier, een vredig weiland waar je in de tussentijd naar kunt kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
Popronde is gewoon door de hele stad heen, verschillende kroegen. Volgens mij ben ik vorig jaar de Chaplin's niet eens uitgekomen.![]()
Bracha is nu samen met haar Twist&Shout genootje op Ned 3, ze moeten kreeften doodmaken met zo'n groot mes en dan plat stampen enzo. Bah, ik durf niet eens te kijken.
10 jaar MSN. Jeweettoch.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:02 schreef ChipsZak. het volgende:
.
En; pauperhotmail.Waarom nou telkens
'vernieuwingen'
quote:
Omg, dat moet echt priceless zijn geweest. Maarja, niemand met een camera in de buurt natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Ik heb dat zeer regelmatigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |