Daarom liet ik hem ook liggenquote:
Ik kom vrijdag in Arnhemquote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Ik ga denk ik wel ja. Maar bankrekeningtechnisch gezien is het misschien niet zo verstandig.quote:
waar is dat dan? Ik kan sowieso niet, want ik heb geen oppas, maar toch...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 19:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vragen wie er morgen bandjes gaat kijken tijdens de Popronde!
Hier, een vredig weiland waar je in de tussentijd naar kunt kijken.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
Popronde is gewoon door de hele stad heen, verschillende kroegen. Volgens mij ben ik vorig jaar de Chaplin's niet eens uitgekomen.![]()
Bracha is nu samen met haar Twist&Shout genootje op Ned 3, ze moeten kreeften doodmaken met zo'n groot mes en dan plat stampen enzo. Bah, ik durf niet eens te kijken.
10 jaar MSN. Jeweettoch.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:02 schreef ChipsZak. het volgende:
.
En; pauperhotmail.Waarom nou telkens
'vernieuwingen'
quote:
Omg, dat moet echt priceless zijn geweest. Maarja, niemand met een camera in de buurt natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Ik heb dat zeer regelmatigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Volgens mij is het tijd voor een douche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |