Hehe.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:36 schreef JH87 het volgende:
Mij gebeurt het niet zo vaak.En ik ben inmiddels weer om door een ringetje te halen.
Groepshug.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
Het is gewoon nu al een rotdag.![]()
Maar oke, adem in, adem uit. Komt goehoed.
Ai ai ai, yoghi is ook echt vies dan. Ik heb wel medelijden met je.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe.
Justin had dat laatst, dacht niet na toen hij een flesje yoghi had, met een rietje.
Deed het rietje in zijn mond en hield het ondersteboven.
En dan: "Sorry papa!".
"Geeft niets lieverd, kan gebeuren. Maar niet weer doen hè..."
Och, wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Bob. het volgende:
100 stomme kleine dingetjes die mis zijn. En mijn agenda die overvol is waardoor ik niet meer zie hoe ik ooit al mijn studie dingen op tijd af ga krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, wat is er aan de hand?
Ik zie dat met het flesje yoghi helemaal voor me..
Die overvolle agenda, die staat vast niet vol met studiedingen? If not, en je moet echt dit semester alles halen, dan moet je daar flink in snijden en prioriteiten stellen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
100 stomme kleine dingetjes die mis zijn. En mijn agenda die overvol is waardoor ik niet meer zie hoe ik ooit al mijn studie dingen op tijd af ga krijgen.Enik moetmoetmoetmoet alles echt halen het komende half jaar..
En thxn Chips.In die bui zat ik ook! Lekker he.
Nee, heb je ook helemaal gelijk in. Zo maar eens flink gaan schrappen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die overvolle agenda, die staat vast niet vol met studiedingen? If not, en je moet echt dit semester alles halen, dan moet je daar flink in snijden en prioriteiten stellen...
Oh, die mensen snap ik ook niet. Sporten schiet er helaas bij mij als eerste bij in...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, heb je ook helemaal gelijk in. Zo maar eens flink gaan schrappen.
Ik snap echt niet hoe andere mensen dat doen, die studeren, sporten, werken en nog een sociaal leven hebben.Ik werk niet eens, en nu weet ik al niet meer hoe ik alles er in moet proppen.
En nu rennen, want er is een extra college over de krediet crisis, dat is dan wel weer heel leuk vandaag!
Ik spreek het op zich wel goed hoor, alleen ik ben het ontwend. Helaas.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je dat jammer vindt freecell... als ik ooit kinderen krijg, zal ik ze ook zeker Fries leren! Maar als je het zelf niet goed spreekt, tja...
Bûter, brea en griine tsiisquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je dat zo belangrijk vindt, gewoon doen!
Als wij ooit een kind krijgen gaat het Fries met een zachte g spreken..
Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Tentamen over twee weken? Dan vanavond leren en zorgen dat je dat vak afrondt en er vanaf bent. Je zou júist gemotiveerd moeten zijn, nog even hard aan de slag en dan ben je er vanaf af!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef Grulez het volgende:
Ik moet mn scriptie nog steeds afronden (4/ 6 interviews en de afronding) en één vak (heb ik over 2 weken...). Mn verwachting is in januari wel klaar te zijn... De demotivatie slaat nog meer toe dan anders.
Ja, die! Bedankt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk dat je www.rug.nl/noordster bedoelt. Ik vind die naam ook behoorlijk onlogisch...
Hoezo dat? Er is toch wel wat moois te zien?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:44 schreef JH87 het volgende:
Het zit me niet mee in deze fase van m'n leven. Helemaal voor niets naar de Apple Store geslenterd.
Ah vandaar.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef maok het volgende:
En dat van die wieg: Dat wat TARA zei, en ik heb dus ook een familie wieg dus het is wel practisch als mijn toekomstige man dat niet heeft
Ik heb dat wel eens met een blikje drinken. Dat ik te laat door heb dat de opening net niet voor mijn mond zit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:05 schreef JH87 het volgende:
Ik gooide net een mok melk over me heen. In de veronderstelling dat-ie bijna leeg was wilde ik nog even de laatste slok achterover kiepen.
Daar heb ik vandaag pas een nieuwsbrief over gehad. Was ook al oud nieuwsquote:
Het kan ook positief uitpakken. Een bierglas en dan een bierflesje, dat je twee keer bier hebt ipv één keer zeg maar. Legendarisch was dat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Maar dat van die laatste slok heb ik ook wel eens, of dat je een laatste slok neemt die je al genomen hebt, kortom, je beker is leeg.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh. Nog twee papers & dan ben ik klaar met de midterm exams.
Ik las het wel goed & snap er ook niks van. Failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik las paupers en snapte er al niks van
Volgens mij is "lining" bij kleding een stof aan de binnenkant, die anders is dan de stof aan de buitenkant. Dubbellaags zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef maok het volgende:
Even een vraagje tussen door. Op een Engelstalig forum vraagt iemand 'Did you line them with anything?' Maar ik weet niet wat ze daar mee bedoelt. Het gaat toruwens over rijstkruikjes die ik heb gemaakt, zie ook mijn post hier. Weet iemand dat?
Een linkje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Ik zag ook een regenboog, maar dat was vanmiddagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef maok het volgende:
Hoi, zou het veilig zijn om nu naar huis te fietsen zonder nat te worden?
Het was vanmorgen wel mooi, ik zag de wolken gewoon aan komen rollen vlak voor het ging plenzen. (en ik binnen zat) Eerst kwam er ook nog een hele felle regenboog
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
He, internet werkt weer hier thuis!
En zo nog even naar een in het buitenland studeren beurs (Leuk!) en dan ben ik voor vandaag weer klaar met studie dingen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:03 schreef JH87 het volgende:
Ze wil naar Oost-Azie ofzo, van dat soort dingen.![]()
WOUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.![]()
Pintelier.![]()
China is de planning, maar dan moeten mijn cijfers wel omhoog en moet ik gaan slijmen bij docenten voor aanbevelingsbrieven.quote:
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:01 schreef MaxMark het volgende:
Popronde was idd leuk. Waar ben jij allemaal geweest Bob.?
Aargh, gerickrolled door biogarde.quote:
Jazeker. Tenminste, last time I checkedquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb weer een interview. Daarna soort vanvakantie
.
Images, Pacific, O'caileighs, Knarie, De Hertog en tot slot Vera. Ik vond "Back to the zoo" toch wel het beste, jij dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.Jij?
Tis een duitse, dus ik gok dat ze geen lid is (Ook niet van ADAC). Maar dan kunnen ze alsnog helpen, kost alleen wat meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:36 schreef JH87 het volgende:
Als je lid bent van de ANWB gewoon bellen ja.
Soort van beetje vakantie.
Over twaalf uur kan ik dat ook zeggen , alleen duurt mijn weekend tot donderdagquote:
Inderdaad!quote:
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.quote:
Rukken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Ik heb me serieus nog geen moment verveeld...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Had geen haast hoor. Is een normaal wandeltempoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:55 schreef teigan het volgende:
PSM had net haast geloof ik, hij liep inn een flink tempo..
Leuk is dat hequote:wij hebben een logeetje vannacht, en hij is nu alles van de kleine tafel af aan het trekken, breekbare dingen moeten dus maar omhoog worden gezet...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef ForumGek het volgende:
Niet vergeten je dekbed te veranderen he !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |