quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:15 schreef Inkomen het volgende:
Môgguh. Nog twee papers & dan ben ik klaar met de midterm exams.
Ik las het wel goed & snap er ook niks van. Failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik las paupers en snapte er al niks van
Volgens mij is "lining" bij kleding een stof aan de binnenkant, die anders is dan de stof aan de buitenkant. Dubbellaags zeg maar.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef maok het volgende:
Even een vraagje tussen door. Op een Engelstalig forum vraagt iemand 'Did you line them with anything?' Maar ik weet niet wat ze daar mee bedoelt. Het gaat toruwens over rijstkruikjes die ik heb gemaakt, zie ook mijn post hier. Weet iemand dat?
Een linkje?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:21 schreef Bob. het volgende:
DaD, jij hebt hier ooit eens een linkje gepost van iets op de RUG waar dingen over citeren en hoe je bronnen moet weergeven enzo.. Weet je misschien nog waar dat was? Want ik kan het echt niet vinden.
Ik zag ook een regenboog, maar dat was vanmiddagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef maok het volgende:
Hoi, zou het veilig zijn om nu naar huis te fietsen zonder nat te worden?
Het was vanmorgen wel mooi, ik zag de wolken gewoon aan komen rollen vlak voor het ging plenzen. (en ik binnen zat) Eerst kwam er ook nog een hele felle regenboog
Waar ga je naartoe?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:53 schreef Bob. het volgende:
He, internet werkt weer hier thuis!
En zo nog even naar een in het buitenland studeren beurs (Leuk!) en dan ben ik voor vandaag weer klaar met studie dingen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:03 schreef JH87 het volgende:
Ze wil naar Oost-Azie ofzo, van dat soort dingen.![]()
WOUTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER.![]()
Pintelier.![]()
China is de planning, maar dan moeten mijn cijfers wel omhoog en moet ik gaan slijmen bij docenten voor aanbevelingsbrieven.quote:
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 03:01 schreef MaxMark het volgende:
Popronde was idd leuk. Waar ben jij allemaal geweest Bob.?
Aargh, gerickrolled door biogarde.quote:
Jazeker. Tenminste, last time I checkedquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:54 schreef JH87 het volgende:
Ik heb weer een interview. Daarna soort vanvakantie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |