Images, Pacific, O'caileighs, Knarie, De Hertog en tot slot Vera. Ik vond "Back to the zoo" toch wel het beste, jij dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kult, de Zolder, de Hertog, het Pakhuis & Vera.Jij?
Tis een duitse, dus ik gok dat ze geen lid is (Ook niet van ADAC). Maar dan kunnen ze alsnog helpen, kost alleen wat meer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:36 schreef JH87 het volgende:
Als je lid bent van de ANWB gewoon bellen ja.
Soort van beetje vakantie.
Over twaalf uur kan ik dat ook zeggen , alleen duurt mijn weekend tot donderdagquote:
Inderdaad!quote:
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.quote:
Rukken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Ik heb me serieus nog geen moment verveeld...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad!.
[..]
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon niet weet wat je met je tijd moet.
(Behalve dan zoeken naar werk, of iets in die sfeer...)
Had geen haast hoor. Is een normaal wandeltempoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:55 schreef teigan het volgende:
PSM had net haast geloof ik, hij liep inn een flink tempo..
Leuk is dat hequote:wij hebben een logeetje vannacht, en hij is nu alles van de kleine tafel af aan het trekken, breekbare dingen moeten dus maar omhoog worden gezet...
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:09 schreef ForumGek het volgende:
Niet vergeten je dekbed te veranderen he !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |