Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Was ik de sjaak en mocht ik een nieuw topic openen
Achteraan sluiten hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Inderdaad, SR isquote:
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDustquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Trouwens daar rechtsboven in de OP, tussen maok en ChipsZak, daar past mijn avatar precies.![]()
Peterselieman?
Ok, ken haar (toch?) ava niet dus ik wist niet dat die er niet tussen staat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sorry, die plaats is voorbehouden aan DevilsAndDust
En nieuwelingen krijgen een proefperiode voor de OP geloof ik hier
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzoquote:
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Achteraan idd.
Maar wat mij betreft mag Viking er ook wel uit gegooid.
Dat is idd MissyMirjam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzo
[..]
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.
Idd en iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is idd MissyMirjam.
Ja,maar.
Viking noemde ons oppervlakkig, dus nu kunnen we oppervlakkig haar UI verwijderen,.
Welterustenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:30 schreef maok het volgende:
Nou mensen, ik ga slapen, nog een dagje werken en dan eigendelijk ook vakantie.![]()
![]()
Poll: Hou jij ook niet van schaatsen of is CZ. de enige?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik houd niet van schaatsen. Ben ik de enige?
Dat is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef MaxMark het volgende:
DaD staat er inmiddels al weer in, zie ik 14.gif
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef maok het volgende:
[..]
Bepaalde= bedoelde? Dan is het Missy-Mirjam ofzo
[..]
Of kaheemsaid (zo'n friese vlag ontsierd de OP toch ook wel een beetje.
Je staat er geheel terecht ook niet inquote:
Kut, wat heb ik nou weer gezegd.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Bob. het volgende:
Wanneer ben je een echte Groninger? Als je er bent geboren? Niet als je import bent?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Bob. het volgende:
Wanneer ben je een echte Groninger? Als je er bent geboren? Niet als je import bent?
Ja, hard hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kut, wat heb ik nou weer gezegd.
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan ben ik een echte Groninger, ik ben in het oude RKZ geboren en heb 10 dagen in Groningen gewoond.
Toffe CD is datquote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja, ik heb eindelijk de cd " 't beste" van Pé Daalemmer en Rooie Rinus
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
En hurrah RZWaar woon jij nu dan eigenlijk?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tien dagen in het ziekenhuis "gewoond"?
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, hard hoor.
Gapske, ik ben ook heul geen Groningse.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.quote:
Alcohol is het gaafstquote:Op woensdag 24 december 2008 01:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, wij draaiden hem vroeger in de jeugdsoos heel veel.
en natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je daar ook bent opgegroeid hebben wij vast gezamenlijke kennissen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Welkom in onze gastvrije woonplaats, met terugwerkende kracht.
Wat lief, zo'n warm welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde erquote:Op woensdag 24 december 2008 01:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Daar ben ik idd opgegroeid.
Jij ook?
Doe eens namen geven?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, een paar vriendjes van mij van de middelbare school. En mijn eerste kalverliefde woonde er(zelfde connectie).
Dat laatste vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat lief, zo'n warm welkom.
En ik ben een Gelderlander, veel beter dan Groningers en Friezen.
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.quote:
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De Bible-belt ligt in Gelderland, dat vind ik niet positief.
Achterhoekers zijn wel tof.
Kuddo's voor je zusquote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ging mijn zus voor me downloaden toen ik vertelde dat ik ook naar Groningen vertrok.
"Hee stomme oliebol, blijf toch af van die alcohol."
Waar uit Gelderland kom jij dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er ook alleen Nijmegen en Wageningen leuk, maar je moet toch ergens trots op zijn.
Wageningen!quote:Op woensdag 24 december 2008 01:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waar uit Gelderland kom jij dan?
Trusten importje.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
Trusten Gelders meisjequote:Op woensdag 24 december 2008 01:50 schreef Bob. het volgende:
Oke, bedtijd. Welterusten echte/nep Groningers.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent dus eigenlijk een onvervalste Drent..
Hoe sneuquote:Op woensdag 24 december 2008 01:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In mijn paspoort staat bij geboorteplaats:"Groningen"
(In Zuidlaren zeggen we:"Ik ben geen Groninger, ik ben geen Drent, ik ben een Zuidlaarder.")
quote:
De kop had er ook gewoon af gemoetenquote:Op woensdag 24 december 2008 02:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet waar het vandaan komt.
Waarschijnlijk komt het doordat Zuidlaren in Drenthe ligt, maar wij Groningen benoemen als de Stad. En in Zuidlaren praten we meer Gronings dan Drents.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De kop had er ook gewoon af gemoeten
Fryslân boppequote:Op woensdag 24 december 2008 02:07 schreef 2cv het volgende:
Op een gegeven moment woonde ik het merendeel van mijn leven in Groningen. Al wet ik niet of het wel officieel wonen is.
Je moet niet zo hard rennen want van rennen wordt je moe.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:10 schreef MaxMark het volgende:
Baukelien, waar ga je naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die optocht van SBS dus..![]()
9 uur vroeger dan bij mij. Nog geen tien uur.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:39 schreef Inkomen het volgende:
Dat zal vast niet lang duren; zolang ik er maar achter kom hoe laat het hier eigenlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |