quote:
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:12 schreef Peterselieman het volgende:
Die zijn vaak al eerder wakker hoor
Interlands.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:26 schreef Atlanticus het volgende:
Is er volgende week woensdag voetbal?
Jouw instelling omtrent het Glazen Huis valt me toch een beetje tegenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:36 schreef Bob. het volgende:
En nu neemt dat huis ook al de TT in!
Gelukkig ben ik tegen die tijd toch niet in Nederland, dus ik mis de hele kermis.
Ik vind het gewoon aardig debiel dat mensen niet zelf kunnen bedenken dat ze geld aan een goed doel willen geven. Nee, daar is een hele kermis voor nodig, dan pas is het hip om wat te geven.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jouw instelling omtrent het Glazen Huis valt me toch een beetje tegen
Tofquote:
Of toch niet? Hè? Wat?quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:37 schreef MaxMark het volgende:
Heb ook een kaartje voor NL Elftal deze zaterdag, maar kan dienst op werk niet ruilen
Ze moeten zaterdag en woensdag. Ondanks dat ik voor allebei de wedstrijd kaartjes heb, heb ik geen idee tegen wie ze moetenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toftegen Schotland?
* FritsVanEgters is heul vroeger ook eens naar Nederland - Schotland geweest
Vriendschappelijk, 0-0.![]()
[..]
Of toch niet? Hè? Wat?
Dan mis je Schotland, woensdag spelen ze tegen Macedonië.quote:Op donderdag 26 maart 2009 00:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ze moeten zaterdag en woensdag. Ondanks dat ik voor allebei de wedstrijd kaartjes heb, heb ik geen idee tegen wie ze moeten
Ik ga elke thuis(kwalificatie)wedstrijd heen, dus dat ontglipt je wel eens. Zaterdag kan ik dus niet, woensdag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |