Avatar in de OP was zelfbediening had ik gehoord.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hahaha, leuk dat plaatje van die gefrustreerde Ron Jans
Is Leander al bevroren?quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had je de url van je eigen avatar moeten op een nieuwe regel in de avatarbalk
Ook mijn schaapslofjes?quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom bevroren?
We doen hem heus kleertjes aan!
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had je de url van je eigen avatar moeten op een nieuwe regel in de avatarbalk
Kijk eens achter zijn naam?quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Bob. het volgende:
Hoi piepeloi, PSM blauw? (En wat is het verschil tussen mod-blauw en dit donkerdere blauw?)
Ohja, Viking toch?quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.
YAYY.quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Die had hij de hele dag aan vandaag
Lekker warrem
Zit er een laagje boven hequote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Bob. het volgende:
Hoi piepeloi, PSM blauw? (En wat is het verschil tussen mod-blauw en dit donkerdere blauw?)
In dat geval, wil je dan deze toevoegen en niet mijn huidge? Ron Jans is maar tijdelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.
Samen met mijn collega's de sportsite aansturen en daarbij behoren vele taken, waaronder veel overleg achter de schermen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Site admin sport? Ja maar dan is de vraag dus wat een site admin doet.
Aww.quote:Op maandag 29 december 2008 21:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij slaapt en we hebben geen pics gemaakt vandaag
Leander kan toch ook al staan. Die is een stuk lichter dan jijquote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag even de vijvr voor ons huis getest en ik kon (zittend op het gras) geen gaten veroorzaken met mijn voeten.
Ik durfde er nog niet op staan, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maok op 29-12-2008 22:55:11 (17.gif vergeten) ]Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |