Avatar in de OP was zelfbediening had ik gehoord.quote:Op maandag 29 december 2008 21:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hahaha, leuk dat plaatje van die gefrustreerde Ron Jans
Is Leander al bevroren?quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had je de url van je eigen avatar moeten op een nieuwe regel in de avatarbalk
Ook mijn schaapslofjes?quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom bevroren?
We doen hem heus kleertjes aan!
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.quote:Op maandag 29 december 2008 21:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien had je de url van je eigen avatar moeten op een nieuwe regel in de avatarbalk
Kijk eens achter zijn naam?quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Bob. het volgende:
Hoi piepeloi, PSM blauw? (En wat is het verschil tussen mod-blauw en dit donkerdere blauw?)
Ohja, Viking toch?quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.
YAYY.quote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Die had hij de hele dag aan vandaag
Lekker warrem
Zit er een laagje boven hequote:Op maandag 29 december 2008 21:31 schreef Bob. het volgende:
Hoi piepeloi, PSM blauw? (En wat is het verschil tussen mod-blauw en dit donkerdere blauw?)
In dat geval, wil je dan deze toevoegen en niet mijn huidge? Ron Jans is maar tijdelijk.quote:Op maandag 29 december 2008 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoeft niet, want er kan wel een icoontje uit. Morgen maar eens even kijken.
Samen met mijn collega's de sportsite aansturen en daarbij behoren vele taken, waaronder veel overleg achter de schermen.quote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Site admin sport? Ja maar dan is de vraag dus wat een site admin doet.
Aww.quote:Op maandag 29 december 2008 21:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij slaapt en we hebben geen pics gemaakt vandaag
Leander kan toch ook al staan. Die is een stuk lichter dan jijquote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag even de vijvr voor ons huis getest en ik kon (zittend op het gras) geen gaten veroorzaken met mijn voeten.
Ik durfde er nog niet op staan, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door maok op 29-12-2008 22:55:11 (17.gif vergeten) ]Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
te laat. Kom volgend jaar maar terug...quote:
Ik heb een tijdje "spreek uw piep in na de boodschap" gehad als voicemailbericht. Dan krijg je hele verwarde mensen op je voicemailquote:
Laatst belde ik iemand, kreeg ik de voicemail:"Spreek iets in na de piep."quote:Op maandag 29 december 2008 22:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje "spreek uw piep in na de boodschap" gehad als voicemailbericht. Dan krijg je hele verwarde mensen op je voicemail
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Laatst belde ik iemand, kreeg ik de voicemail:"Spreek iets in na de piep."
PIEP
"Iets"
Spreek ik hem later, zegt hij:"Wat was dat voor vaag bericht?"
"Dat vraag je toch zelf."
nuttige bijdrage weerquote:
Je mag best verhuizen hoor.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef kikoooooo het volgende:
kutstad
Oh gelukkig, er zijn er nog meer die dat vinden!quote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef freecell het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 'een goed uiteinde' vindt klinken als: ik wens je een goede kont?
Vandaag zei ook weer iemand het tegen me en ik schoot bijna hardop in de lach
Ik vind het altijd net klinken of ze je dood wensenquote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef freecell het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 'een goed uiteinde' vindt klinken als: ik wens je een goede kont?
Vandaag zei ook weer iemand het tegen me en ik schoot bijna hardop in de lach
Ha! Mooi!quote:Op maandag 29 december 2008 22:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh gelukkig, er zijn er nog meer die dat vinden!
Dat was vroeger ook altijd zo'n stom woordgrapje van 'Hoe noem je de kont van de paus?'quote:Op maandag 29 december 2008 23:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Mooi!
Die persoon vandaag was trouwens nog erger, die zei: een zalig uiteinde!
Dan sta ik echt op mijn tong te bijten
Wat zij zegt.quote:Op maandag 29 december 2008 23:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het altijd net klinken of ze je dood wensen
Dit dus.quote:
Tof! Wat voor baan?quote:Op maandag 29 december 2008 23:11 schreef RealZeus het volgende:
Komt die meet voor het 300e topic nog eigenlijk??
En ik wil, als ik die andere baan krijg verhuizen naar Groningen
In het topic, malle.quote:Op maandag 29 december 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom zou ik jou schoppen als jij vannacht in mijn slaapkamer staat?
En je wil in Groningen gaan wonen zodat je niet meer met de bus naar je werkt hoeft?quote:Op maandag 29 december 2008 23:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gesolliciteerd als buschauffeur.
Dat klinkt wel als iets wat ik zou kunnen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als Courtney Love.![]()
Haar blond verven en je klem zuipen.
Nee, ik heb een auto dus dat is sowieso het probleem niet.quote:Op maandag 29 december 2008 23:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En je wil in Groningen gaan wonen zodat je niet meer met de bus naar je werkt hoeft?
Of zoals mijn buurmeisjes er begin jaren 90 bij liepen.quote:Op maandag 29 december 2008 23:32 schreef Bob. het volgende:
Als wat kun je verkleed gaan naar een jaren 90 feest?
Ik wilde eigenlijk als flippo, maar dat bleek toch lastig.Andere suggesties? Ik wil niet in mijn aussie en de spice girls zijn mijn laatste redding als ik niks verzin.
You are preaching to the choir, in dit topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik vond het toendertijd wel schattig. (maar toen was ik 16)quote:Op maandag 29 december 2008 23:53 schreef Bob. het volgende:
Maar ik wil er nog wel een beetje charmant uit zien.![]()
En klinkt goed dan RZ.
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaagquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*schop.
En nu als de sodemieter naar bed
Nou gaan slapen anders kom ik naar Groningen om je aan je bed vast te binden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaag
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt!
quote:Maar nu vertrek ik echt! Daaag
eerst een vraag stellen & dan niet blijven voor het antwoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaag
En Inkomen, nog steeds in Amerika of ondertussen weer terug?
Het is weer vroeg dag morgen jeweets.quote:
Ik heb speciaal nog even gewacht! Welkom terug.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
eerst een vraag stellen & dan niet blijven voor het antwoord![]()
ik zit nu in assen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is weer vroeg dag morgen jeweets.
[..]
Ik heb speciaal nog even gewacht! Welkom terug.
Nog steeds jet-lag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]dan kan ik straks weer rustig slapen
hoop ik
Ja, & ziekte tijdens de reis & daarna. Lichaam is gevoelsmatig een paar keer goed over de kop gegaan; begint nu wat beter te worden.quote:
Het Centrum uiteraard, Oranjebuurt, Zeeheldenbuurt, Tuinwijk, Oosterpoort, Helpman, de Wijert-Zuid, Schildersbuurt en delen van andere wijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef RealZeus het volgende:
In welke wijk kun je nou een beetje leuk wonen in de stad?
Wel dichtbij Friesland, dus ik ben blij dat ik hier zit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef MaxMark het volgende:
Amerika, Assen. 't Is allemaal niet zo'n grote stap.
Neuh, wat zal het zijn? Twintig kilometer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef MaxMark het volgende:
Amerika, Assen. 't Is allemaal niet zo'n grote stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |