SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik vond het toendertijd wel schattig. (maar toen was ik 16)quote:Op maandag 29 december 2008 23:53 schreef Bob. het volgende:
Maar ik wil er nog wel een beetje charmant uit zien.![]()
En klinkt goed dan RZ.
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaagquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*schop.
En nu als de sodemieter naar bed
Nou gaan slapen anders kom ik naar Groningen om je aan je bed vast te binden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaag
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt!
quote:Maar nu vertrek ik echt! Daaag
eerst een vraag stellen & dan niet blijven voor het antwoordquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon niet voor gemaakt! Maar nu vertrek ik echt! Daaag
En Inkomen, nog steeds in Amerika of ondertussen weer terug?
Het is weer vroeg dag morgen jeweets.quote:
Ik heb speciaal nog even gewacht! Welkom terug.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
eerst een vraag stellen & dan niet blijven voor het antwoord![]()
ik zit nu in assen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het is weer vroeg dag morgen jeweets.
[..]
Ik heb speciaal nog even gewacht! Welkom terug.
Nog steeds jet-lag?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:06 schreef Inkomen het volgende:
[..]dan kan ik straks weer rustig slapen
hoop ik
Ja, & ziekte tijdens de reis & daarna. Lichaam is gevoelsmatig een paar keer goed over de kop gegaan; begint nu wat beter te worden.quote:
Het Centrum uiteraard, Oranjebuurt, Zeeheldenbuurt, Tuinwijk, Oosterpoort, Helpman, de Wijert-Zuid, Schildersbuurt en delen van andere wijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:27 schreef RealZeus het volgende:
In welke wijk kun je nou een beetje leuk wonen in de stad?
Wel dichtbij Friesland, dus ik ben blij dat ik hier zit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef MaxMark het volgende:
Amerika, Assen. 't Is allemaal niet zo'n grote stap.
Neuh, wat zal het zijn? Twintig kilometer?quote:Op dinsdag 30 december 2008 01:30 schreef MaxMark het volgende:
Amerika, Assen. 't Is allemaal niet zo'n grote stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |