Ja.quote:
ik geloof dat ik ergens zag dat in Noordlaren de ijsbaan al open was..quote:Op maandag 29 december 2008 11:48 schreef 2cv het volgende:
Waar oh waar kan je in/om Groningen op natuurijs schaatsen ? (uitgezonderd op de Grote Markt)
Noordlaren? Dus naast Zuidlaren is er ook nog Noordlaren?quote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ik geloof dat ik ergens zag dat in Noordlaren de ijsbaan al open was..
Noordlaren sowieso inderdaadquote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ga op z'n vroegst morgen weer, vandaag lukt me gewoon niet. Maandagen zijn rotdagen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:49 schreef Bob. het volgende:
Muhh, ik kan niet tegen ochtenden.
En zo ook weer naar de UB, dus dat wordt weer een dolle boel vandaag.
En Midlaren en Westlaren, wist je dat niet?quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Noordlaren? Dus naast Zuidlaren is er ook nog Noordlaren?
Midlaren heb je ook nog.quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, die plaatsen zeggen me echt niets. Zuidlaren kende ik alleen van het Berend Botje-lied. Het woord 'Laar' kende ik ook nog niet, klinkt me een stuk logischer in de oren nu.quote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En Midlaren en Westlaren, wist je dat niet?
Ik kwam vroeger dagelijks door die dorpen heen
Is niet zo heel raar. Een Laar is een open plek in het bos. Er waren dus dorpjes onstaan op die open plekken.
Niet eens van de Zuidlaardermarkt?quote:Op maandag 29 december 2008 12:55 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, die plaatsen zeggen me echt niets. Zuidlaren kende ik alleen van het Berend Botje-lied. Het woord 'Laar' kende ik ook nog niet, klinkt me een stuk logischer in de oren nu.
Van oorsprong paardenmarkt inderdaad. Maar het is inmiddels een enorme braderie en veemarkt. Oudste jaarlijkse markt van Nederland ofzo en enorm druk. Herfstvakantie inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, die was in de herfstvakantie hé? Paarden zeker? Ik heb echt geen idee, weet alleen toevallig van twee mensen dat ze er vandaan komen.
Maar, om eerlijk te zijn, buiten Groningen ben ik enkel een keer in Appingedam en een keer in Winsum geweest.
Waar zag je dat ?quote:Op maandag 29 december 2008 11:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Wooh, echt? Ik ben al weken lang aan het stoken.quote:Op maandag 29 december 2008 14:32 schreef JH87 het volgende:
Ik heb m'n verwarming aangezet, het werd echt te koud. Eerste keer dit jaar.
Zij kan er toch ook niets aan doen dat ze verkouden is?quote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
En op mijn plek in de UB zit een kind tegenover me echt elke 10 seconden haar neus te snuiten, ik word er misselijk van.Dus nu ben ik even gevlucht.
Maar ze kan er wel wat aan doen dat ze in de UB is gaan zitten!quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zij kan er toch ook niets aan doen dat ze verkouden is?
Nee, en daarom ben ik ook even weg gevlucht in plaats van haar een klap voor haar kop te geven.quote:Op maandag 29 december 2008 15:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zij kan er toch ook niets aan doen dat ze verkouden is?
En dat.quote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar ze kan er wel wat aan doen dat ze in de UB is gaan zitten!
Oké, dat siert je. Maar toch, dat arme meisje.quote:Op maandag 29 december 2008 15:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, en daarom ben ik ook even weg gevlucht in plaats van haar een klap voor haar kop te geven.
Oh jee! Maarja, zelfs met koude benen is een paar daagjes weg gaan tof. Waar gingen jullie ook al weer heen met O&N? Antwerpen? Of onthoud ik nu weer compleet het verkeerde?quote:Op maandag 29 december 2008 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bob., de thermopanty's van de HEMA waren op!
Wat is er zielig voor haar? Ik heb haar niet eens dodelijke blikken toe geworpen!quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oké, dat siert je. Maar toch, dat arme meisje.
En Paterswolde is blijkbaar ook open (gezien de foto op RTV Noord van de ijsbaan van Paterswolde)quote:Op maandag 29 december 2008 15:36 schreef teigan het volgende:
maok, volgens mij op dvhn.nl ofzo, of tvnoord.
Op dvhn.nl staat nu iig dat de ijsbaan van zuidhorn vandaag geopend is..
quote:Op maandag 29 december 2008 12:49 schreef JH87 het volgende:
[..]
Voor de buitenstaanders staat het bekend als paardenmarkt.quote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef JH87 het volgende:
Oh ja, die was in de herfstvakantie hé? Paarden zeker? Ik heb echt geen idee, weet alleen toevallig van twee mensen dat ze er vandaan komen.
.
quote:Op maandag 29 december 2008 13:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Van oorsprong paardenmarkt inderdaad. Maar het is inmiddels een enorme braderie en veemarkt. Oudste jaarlijkse markt van Nederland ofzo en enorm druk. Herfstvakantie inderdaad.
Plaatje voor lesje over dorpen aan de zuidoost kant van de stad
Zuidlaren is ten opzichte van omliggende dorpen nog best groot (Schuilingsoord en Westlaren zijn officieel ook Zuidlaren)
[ afbeelding ]
Ik had lamquote:Op maandag 29 december 2008 20:49 schreef Bob. het volgende:
Ohh ik ben jaloers, schaatsen en eten van de buuf.Ze hebben daar altijd toffe dingen!
Lekker gegeten?
Morgen even kijkenquote:Op maandag 29 december 2008 17:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dus, dichtbij de stad kan sowieso worden geschaats, vandaag te Paterswolde en Noordlaren. Morgen ook in Engelbert en Hoogkerk
Iets verder weg gaan ook een boel ijsbanen morgen open
Heerenveen wint 's een keer en ze maken jou gelijk blauw?quote:
Is Leander al bevroren?quote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef freecell het volgende:
Vanmiddag even de vijvr voor ons huis getest en ik kon (zittend op het gras) geen gaten veroorzaken met mijn voeten.
Ik durfde er nog niet op staan, haha.
Ja, er scheen nog ergens een potje met blauwe verf te zijnquote:Op maandag 29 december 2008 21:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heerenveen wint 's een keer en ze maken jou gelijk blauw?
Avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |