En wie zit er sowieso niet op jullie kleine groep?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef freecell het volgende:
Appeltaart voor kleine groep
(en wie moet er thuisblijven bij de hummel?ik mis de appeltaart! )
ja, jij, al tijden niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:58 schreef maok het volgende:
[..]
En wie zit er sowieso niet op jullie kleine groep?
Goh, ik doe dat juist expresquote:Op woensdag 18 november 2009 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
ja, jij, al tijden niet.
Maar jullie hebben je eigen baktype's!
Hey Pessie, wanneer neem jij een avatar? Ik ben nogal visueel ingesteld en scroll steeds perongelukm over je heen
Uit elke post straalt toch dat ze van de kerk isquote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Is pessie ook alweer iemand uit het kliekje?
welk kliekje bedoel je? Kliekje fok? kliekje ouders? kliekje 'kent freecell toevallig'? kliekje houdt van kamperen? kliekje met jopj en jelmer?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:48 schreef MaxMark het volgende:
Is pessie ook alweer iemand uit het kliekje?
Wat jou als rechterhand van de antichrist meteen tegen maakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Uit elke post straalt toch dat ze van de kerk is
Het was een neutrale observatiequote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat jou als rechterhand van de antichrist meteen tegen maakt?
druk *plokplokplok*quote:Op woensdag 18 november 2009 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:
En er is niks mis met freecell kennen.
Hoe is het met de beeb die op komst is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |