Waarom zou 'ie het niet doen?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:41 schreef nietzman het volgende:
Doet je pjoeter het nog wel stridje?

Sorryquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie het niet doen?
Verder;
Ik ben teleurgesteld in je Grulez.De TT. Teveel cijfers.

Die hebben de laptop gewoon naast de BBQ staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:03 schreef Bob. het volgende:
Maar jullie zijn dus aan het BBQ-en buiten, en rennen elke keer als je een biertje op hebt trots naar binnen om het ons te melden?

Klopt voor G. Ik heb een telefoon.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:03 schreef Bob. het volgende:
Maar jullie zijn dus aan het BBQ-en buiten, en rennen elke keer als je een biertje op hebt trots naar binnen om het ons te melden?

Wat dacht je van mobiel internet. En de computer is om de hoek naast het bier.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:03 schreef Bob. het volgende:

Rustig tegen Bob.!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat dacht je van mobiel internet. En de computer is om de hoek naast het bier.

Wat is je werk officieel dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:11 schreef Luco het volgende:
Ik ben zojuist uit verveling maar gaan kijken naar een enkel die gegipst werd. Heb al 4,5 uur niks te doen. Makkelijk geld verdienen dus

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |