quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef Bob. het volgende:
Groetjes vanuit de UB!
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Dan hebben we pech gehad, maar de meet gaat dan natuurlijk gewoon door
Wat kijkt die man eng.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Blokhut het volgende:
Was hier al gemeld dat de naam van onze nieuwe burgervader bekend is?
http://www.nos.nl/nosjour(...)inkel_groningen.html
Wat is er dan met je laptop aan de hand?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Crashhhh.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat is er dan met je laptop aan de hand?
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,.
Dat bekijkt 'ie maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zitten
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteitquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En wilde hij maar niet wat graag anoniem blijven?
Je moet ook niet op google maps zitten maar op www.ikzoekeennieuwelaptop.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Dat was van korte duur dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteit
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.quote:
Arme jij,quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.![]()
En als het regent kunnen we misschien ergens in een café gaan zitten?
ikwilnuookdestadinmaarstuderenhuuh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |