quote:Op maandag 15 juni 2009 20:47 schreef Bob. het volgende:
Groetjes vanuit de UB!
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,quote:Op maandag 15 juni 2009 20:49 schreef Peterselieman het volgende:
Dan hebben we pech gehad, maar de meet gaat dan natuurlijk gewoon door
Wat kijkt die man eng.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef Blokhut het volgende:
Was hier al gemeld dat de naam van onze nieuwe burgervader bekend is?
http://www.nos.nl/nosjour(...)inkel_groningen.html
Wat is er dan met je laptop aan de hand?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Crashhhh.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat is er dan met je laptop aan de hand?
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhh. Je ziet mij niet in de regen in het NP zitten,.
Dat bekijkt 'ie maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zitten
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteitquote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En wilde hij maar niet wat graag anoniem blijven?
Je moet ook niet op google maps zitten maar op www.ikzoekeennieuwelaptop.nlquote:Op maandag 15 juni 2009 20:41 schreef maok het volgende:
Ik lijk alles hier in huis aan te steken. Eerst houdt mijn laptop er mee op en nu ook nog mijn afwasmachine![]()
En deze pc is irritant, ik kan elk kwartier reseten omdat ie dan vastloopt en google maps/streetview werkt niet
Dat was van korte duur dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wil komen bij de meet, dus weg anonimiteit
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.quote:
Arme jij,quote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Voor geen meter, maar ik blijf hoopvol zitten tot de kennis zometeen opeens magisch tot me komt.![]()
En als het regent kunnen we misschien ergens in een café gaan zitten?
ikwilnuookdestadinmaarstuderenhuuh![]()
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.quote:
Hmmzz, dat lijkt mij een dode monitor of videokaart dan..quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.
Ik heb ook geprobeerd om er een externe monitor op aan te sluiten maar die reageert er niet op (lampje blijft oranje en wordt niet groen). Vermoedelijk zal ik dus op een of andere manier moeten wisselen van laptopbeeldscher naar los beeldscherm. Ik had dat eigenlijk eens moeten testen toen ie het nog normaal deed. Weet iemand daar toevallig de toetsencombi voor? Of is dat bij elke laptop anders? Het is een Targa Traveller (lidl).
Ik wil zien hoe 'ie gegroeid is,quote:
Ik heb geen 2 vierkantjes in elkaar, wel een enkel vierkantje maar daarbij gebeurt er niets. Als de videokaart stuk is doet de externe monitor het dan ook niet? Ik heb trouwens wel geluid enzo maar dat heeft zeker niets te maken met de videokaart? Hoe kom ik er achter wat het is?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hmmzz, dat lijkt mij een dode monitor of videokaart dan..
Zit er bij 1 van de F toetsen ergens ook een (blauw) plaatje van een monitor(2 vierkantjes in elkaar)?
Dan kan je door op de FN toets (naast Windows-toets) en de betreffende F toets tegelijk in te drukken, van beelscherm wisselen.
Als de videokaart stuk is werkt het ook niet als je een andere monitor aansluit.. Geluid e.d. heeft helemaal niets met de videokaart te maken. Dat zijn namelijk verschillende chips.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb geen 2 vierkantjes in elkaar, wel een enkel vierkantje maar daarbij gebeurt er niets. Als de videokaart stuk is doet de externe monitor het dan ook niet? Ik heb trouwens wel geluid enzo maar dat heeft zeker niets te maken met de videokaart? Hoe kom ik er achter wat het is?
Je moet je pc even openschroeven, je videokaart eruit halen, hem weer dicht doen en vervolgens je monitor op de uitgang van je onboard vidkaart zettenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef maok het volgende:
[..]
Nou hij lijkt nog wel aan te gaan, opstartmuziekje enzo. En als hij aan staat maakt hij ook nog de verwachte geluidjes maar het beeld blijft uit.
Ik heb ook geprobeerd om er een externe monitor op aan te sluiten maar die reageert er niet op (lampje blijft oranje en wordt niet groen). Vermoedelijk zal ik dus op een of andere manier moeten wisselen van laptopbeeldscher naar los beeldscherm. Ik had dat eigenlijk eens moeten testen toen ie het nog normaal deed. Weet iemand daar toevallig de toetsencombi voor? Of is dat bij elke laptop anders? Het is een Targa Traveller (lidl).
WTF ik was niet eens online kerel.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik krijg net van .txt door dat we wel bij hem kunnen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |