?quote:The term "Lisztomania" was coined by the German romantic literary figure Heinrich Heine to describe the massive public response to Liszt's virtuosic piano performances. At these performances, there were allegedly screaming women, and the audience was sometimes limited to standing room only.
Wow, Maok gebruikt zelfs haar lievelings PI niet, moet je voorstellen hoe hard je hebt gefaald .txt.quote:
Maar dan moet je niet de 300e post maken, he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wow, Maok gebruikt zelfs haar lievelings PI niet, moet je voorstellen hoe hard je hebt gefaald .txt.
Al mag ik eigenlijk niks zeggen want ik hou er ook niet van om topics te openen. @
Faalde ik? Ik was zo beleefd om niet 2x achterelkaar een topic te openen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat is wel een lastige situatie idd. Sterkte ermee.![]()
ChipsZak. mag nieuw topic maken.
Ik vertrek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO LANCE !!!
Alsof iemand de LaPo leestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef .txt het volgende:
[..]
Faalde ik? Ik was zo beleefd om niet 2x achterelkaar een topic te openen.
Of is het openen van topics voor jullie een straf??? Zo ja, dan wil ik die taak voortaan wel op mij nemen.
Slecht geschreven stukje.quote:
Dat had ik ook wel begrepen.quote:
Zie vorige topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel begrepen.
In welk blaadje staat dit eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |