quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
Serieus, ik ben totaal niet agressief maar dan..![]()
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezelquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
En de derde deed iets vreemd met citroen op stap...quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
En wat ben je daarvoor?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
depressiefquote:
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
19 november op sollicitatie bij EasyWay
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
Of een geel/grijze overall onder de Pathé?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
quote:CANCELLED: Women (26/10)
NL: Omdat de bandleden van Women hun handjes ten opzichte van elkaar niet thuis konden houden, hebben ze de tour af moeten lassen.
ENG: Women has cancelled the tour because they practised karate on eachother while giving a show.
Okee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
Pics?quote:
waarom nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Studente18 het volgende:
Ja die heb ik, maar nee ik plaats ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |