Met een abo wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef JH87 het volgende:
Heeft die nieuwe forumlayout ook een knop waar je users kunt uitschakelen?
Je had de duvel op je hielen zittenquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef joppie_saus het volgende:
He, Maffe Fries, verzin is een excuus waarom ik belachelijk hard ben geflitst met mijn oma's auto? Die arme stakker krijgt dalijk een hartaanval als ze die brief open maakt.
Wat was er?quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef JH87 het volgende:
Heeft die nieuwe forumlayout ook een knop waar je users kunt uitschakelen?
Nja dit is nog het enige dat ik lees op fok dus da's niet zo moeilijk toch.quote:
ze ligt nu achter me op bedquote:
Je moeder blowt als een malle de hele dag?quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze ligt nu achter me op bed
ze was eerder op de avond al wat afwezig maar ik dacht dat ze gewoon stoned was
neuh, gewoon regelmatigquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je moeder blowt als een malle de hele dag?
stadjers ontdekken dit topic.quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is het toch opeens met het retard gehalte hier
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
Serieus, ik ben totaal niet agressief maar dan..![]()
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezelquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
En de derde deed iets vreemd met citroen op stap...quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
En wat ben je daarvoor?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
depressiefquote:
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
19 november op sollicitatie bij EasyWay
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
Of een geel/grijze overall onder de Pathé?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
quote:CANCELLED: Women (26/10)
NL: Omdat de bandleden van Women hun handjes ten opzichte van elkaar niet thuis konden houden, hebben ze de tour af moeten lassen.
ENG: Women has cancelled the tour because they practised karate on eachother while giving a show.
Okee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
Pics?quote:
waarom nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Studente18 het volgende:
Ja die heb ik, maar nee ik plaats ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |