[FAQ] Studenten OV-Chipkaart #2quote:Op maandag 28 december 2009 12:11 schreef MaxMark het volgende:
En volgens mij kun je nog tot 31 Januari je OV-chipkaart 'activeren' als weekend- of weekkaart. Zul je dan tot die tijd overal en altijd nog kunnen reizen?
Ohh, het is echt in plaats van de normale OV?quote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[FAQ] Studenten OV-Chipkaart #2
Je hebt dat ding nog niet binnen? Succes, reken er maar op dat je 'm niet voor Februari binnen hebtquote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh, het is echt in plaats van de normale OV?![]()
Ik ga mijn aanvraag formulier dan maar eens invullen.
Ik heb mijn OV nog nooit opgehaald, dus die maand extra ga ik dan ook niet dood aan.quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog niet binnen? Succes, reken er maar op dat je 'm niet voor Februari binnen hebt
Waarom dan nog uberhaupt aanvragen? Je kan ook geld krijgen toch?quote:Op maandag 28 december 2009 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb mijn OV nog nooit opgehaald, dus die maand extra ga ik dan ook niet dood aan.
Alleen als je in het buitenland zit.quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom dan nog uberhaupt aanvragen? Je kan ook geld krijgen toch?
Bitchesquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alleen als je in het buitenland zit.
Ik lees al dat daar veel drama mee is.quote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Renesite het volgende:
Ik heb die verrekense pas ook nog steeds niet!
Minimaal.quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik lees al dat daar veel drama mee is.
Volgens mij zag ik je in deel 1 toch al posten dat ze 3 keer ofzo je pasfoto's al kwijt zijn geraakt?
Bij die van mij stond het er al op, heb hem ooit in Amsterdam al eens gebruiktquote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Luco het volgende:
Ik heb 'm ook al een lange tijd in bezit. Nu nog hopen dat er daadwerkelijk iets klaar staat (Al zegt OCW-DUO van wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |