Hyves is overratedquote:
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeg, fiets jij langs Paddepoel naar Zernike?
Je Facebook is wel te vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!quote:
Jop Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
Ik zag je laatst fietsen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
[..]
Je Facebook is wel te vinden
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jop Groningen.
[..]
Ik zag je laatst fietsen.
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaam?
Dan nog, waarom herken je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.
(en dat meldt ik hier)
Je fobo.
Ok, dan zag je ik je niet. Ook goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan nog, waarom herken je me in godsnaam? Ik had verdomme een muts op. Enge lurker
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |