Hyves is overratedquote:
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zeg, fiets jij langs Paddepoel naar Zernike?
Je Facebook is wel te vindenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!quote:
Jop Groningen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Daar ga je me ook niet vinden denk ik.
Ik zag je laatst fietsen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, hoezo?
[..]
Je Facebook is wel te vinden
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jop Groningen.
[..]
Ik zag je laatst fietsen.
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat moet dan afgelopen vrijdag zijn. Ik ga je nu wel eng vinden trouwens, waarom herkende je me in godsnaam?
Dan nog, waarom herken je me in godsnaamquote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik oefen alvast voor een baan bij de AIVD.
(en dat meldt ik hier)
Je fobo.
Ok, dan zag je ik je niet. Ook goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan nog, waarom herken je me in godsnaam? Ik had verdomme een muts op. Enge lurker
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
TVPen zonder voor te stellen? Verklaar jezelf nader!
Klinkt bekend, ik ben rond topic 90 afgehaakt en doe nu zo'n 40 topics weer mee...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:22 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Paar kennen me misschien nog wel vaag.. Ben gewoon weer terug gekomen sinds een pauze van pak-em-beet 2,5 jaar
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Zat jij ooit eerder in dit topic dan?
Topicje nummer 10 al!quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stadquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Echt half Groningen heeft in die flat gewoond.
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy Bob.! Je was er ook eerder?
Ik heb zoveel gemist in mijn virtuele fok!leven.
Nou, ik had in 1996 al internet en ik heb de eerste negen jaar van Fok! helemaal gemist.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel, Groningen-topic pauzes zijn hip.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarover?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Bob. het volgende:
En nu moet ik mijn essay af maken, anders kan ik nooit naar m'n jaarclub.STIL ALLEMAAL!
Best wel heel erg lang en best wel heel erg veel al.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef Luco het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ben jij in dit topic te vinden dan?
Azië. En nu moet ik eigenlijk wel een kick-ass essay schrijven omdat ik Azië tof vind, maar ik kan mezelf er niet toe zetten.quote:
Eens.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Het is dan ook een vet gave flat als je net nieuw bent in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |