Vinkhuizenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, ik moet mn wijk nog veranderen. Bye bye Vinkhuizen, hello euh... andere wijk!
Vuurtoren uitquote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:20 schreef Ladylicious het volgende:
Vandaag (eindelijk) mn OV opgehaald. Wat een belachelijke drukte op dat poeppostkantoor zeg..
Wat Renesite zegt. Je kunt het plaatje iets groter/duidelijker zien als je em in je browser sleept/kopiëert.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Fuck, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.
Mijn huidige OV haalde ik ook pas op het laatste moment op.
helemaal juistquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Ik ben té chagerijnig atmquote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversen![]()
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?quote:
Om mij lachenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?Nu zie ik je nooit meer in de AH, ik moest altijd wel om je lachen
![]()
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik benquote:
*schaamrood+kaken*quote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent schattig hehe, en altijd zo heerlijk beleefd! En jij mooi maar nooit weten wie ik ben
Net voorbij Petrus is geloof ik Oosterpark kant op. Binnenstad oost is tót de petrus.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, dat was niet mijn bedoeling.
Ik begin eigenlijk een beetje te twijfelen in welke wijk ik woon, ik heb mezelf bij Oosterparkwijk gezet, maar tot waar gaat binnenstad-oost? Ik woon nu op het Damsterdiep, net voorbij de Petrus Campersingel...
Je moet het hemelsbreed zienquote:Op donderdag 14 december 2006 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dan heb ik het wel goed gedaan. Jammer, ik zat iedereen al te vertellen dat ik nu toch echt bijna in het centrum woonde![]()
tot of tot aan?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net voorbij Petrus is geloof ik Oosterpark kant op. Binnenstad oost is tót de petrus.
Ene kant andere kantquote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef Jesse- het volgende:
[..]
tot of tot aan?
anders moet ik ff mn plekje veranderen
A-ha! Welke straat?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:25 schreef manou het volgende:
wat gezellig ikke woon in de schildersbuurt
Als je dat maar weet.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:00 schreef MaxMark het volgende:
Bob. en ik gaan rijk worden.
Als je al rijk bent kan het niet meerquote:
Ach, bob. gaat rijk worden!quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:02 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die iets weet over slam!FM?
Die zou vandaag langskomen op de grote markt..
Vanaf het Schuitendiep (Binnenstad) totaan de Petrus Camperssingel is Binnenstad Oostquote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef Jesse- het volgende:
[..]
tot of tot aan?
anders moet ik ff mn plekje veranderen
dus aan de p campersingel ben je binnenstadoost? :pquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf het Schuitendiep (Binnenstad) totaan de Petrus Camperssingel is Binnenstad Oost
Vanaf de Petrus Camperssingel totaan het Van Starkenborghkanaal/de sluis is Oosterparkwijk
Langs de Petrus Camperssingel liep vroeger de gracht
Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.quote:
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
He! Ho! Dat is gemeenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef maok het volgende:
[..]
Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)
Ok, je hebt een puntjequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemen
PuntJE?quote:
Ach, hij wist niet eens hoe het gebouw waar hij werkt er uit zag. Ik denk dat het dus wel mee valtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
PuntJE?![]()
Behoorlijk punt zou ik zeggen
Al heb ik dat soort duidelijke aanwijzingen vaak wel erg hard nodig
Valt wel mee ken niemand hierquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen elkaar hier al kent
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wikiquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik ken maar 1 iemand op FOK en die komt niet in dit topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Eeehm...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wiki
Waar is de Rijksweg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
Zijn dr Fok!kers uut Staad die 's morgens langs de Rijksweg komen?
die weg richting Delzijl, Lewenborg?quote:
Zeg maar het verlengde van het damsterdiep, bij de sluizen en die kant op.quote:
Achter het newscafe ook, maar die staan er best vaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef Bob. het volgende:
Voor het newscafe waren vandaag beesten, ezels enzo.![]()
En ik heb zin om te gaan schaatsen op de Grote Markt!![]()
kou-houd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
Ben gisteravond wezen zwemmen in de Hoornse Plas, om 23.30
Altijd lekker even zwemmen
Ja, best wel inderdaad, het er in rennen viel nog wel mee, maar het duiken en onderwater zwemmen was goed koudquote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
Tis druk bij de post van het IBG geloof ik.
3december verstuurd. Vandaag pas aangekomen!
Lang nie wies jijquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad, het er in rennen viel nog wel mee, maar het duiken en onderwater zwemmen was goed koud
Is toch leuk een keer!quote:
Raar meisje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
]quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
Zijn dr Fok!kers uut Staad die 's morgens langs de Rijksweg komen?
En koud....quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Raar meisje.
Zwemmen is eng en je wordt er nat van
Had even geroepen dan!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
Warme douche is goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:02 schreef luminary het volgende:
[..]
Had even geroepen dan!
Was ik meegegaan.
* luminary heeft een warme douche
Voordat ik in een opwelling ga roepen dat ik mee doe (en die kans zit er dik in): ik doe niet mee! Niet! Echt, ik meen het!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Warme douche is goed
Maar een eind terug fietsen, terwijl je net uit water van 4 graden komt is niet zo heel erg warm
De volgende keer mag je mee.
Zullen we een nieuwjaarsduik doen anders?
1 januari, 13.00 bij het begin van het strand van de Hoornse Plas
Was bedoeld voor iedereen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voordat ik in een opwelling ga roepen dat ik mee doe (en die kans zit er dik in): ik doe niet mee! Niet! Echt, ik meen het!
Zo, voordat ik dingen zeg waar ik spijt van krijg![]()
als het tenminste bedoeld was voor iedereen in het topic
Die word ook al gehouden bij de AH van de hoornse wijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Warme douche is goed
Maar een eind terug fietsen, terwijl je net uit water van 4 graden komt is niet zo heel erg warm
De volgende keer mag je mee.
Zullen we een nieuwjaarsduik doen anders?
1 januari, 13.00 bij het begin van het strand van de Hoornse Plas
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die word ook al gehouden bij de AH van de hoornse wijk
Ik denk niet dat ik dan in Groningen ben, maar wat een gaaf idee voor een meet! Nieuwjaarsduikende Fokkers!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet leuk genoeg
![]()
Ik wil een FOK! nieuwjaarsduik!
Preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan in Groningen ben, maar wat een gaaf idee voor een meet! Nieuwjaarsduikende Fokkers!
wat gebeurt er nu dan??quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
Iemand die weet wat er a/d hand is in Vinkhuizen...
Hmm? Waar precies?quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
Iemand die weet wat er a/d hand is in Vinkhuizen...
hmmm, ff iemand vragenquote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is opeens druk voor de brandweer in Vinkhuizen:
20:09:27 17-12-06 10 G BRAN Pr 1 BRAND portiek AQUAMARIJNSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 758 747
20:31:52 17-12-06 10 G BRAN Pr 2 CONTAINERBRAND ONDERGRONDSE TURKOOISSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 747 BIJ DE ALDI
22:21:20 17-12-06 10 G BRAN Pr 2 BUITENBRAND AFVAL ed VOERMANSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 747
Laatste is dan wel Paddepoel, maar de eerste straat rechts na het Reitdiep, dus vlak naast
Bedankt dat je even meedeelt dat je niemand iets hebt gevraagdquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, ff iemand vragen
Oh, die ligt al in bed
Het laatste was een edit.quote:Op maandag 18 december 2006 00:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bedankt dat je even meedeelt dat je niemand iets hebt gevraagd
Had je maar moeten lopenquote:Op maandag 18 december 2006 12:52 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vananochtend ook al onderuit gegaan.
Ben ik niet zo rouwig onderquote:Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef Jegorex het volgende:
Ziet er leuk uit.
Ik zie dat ik veel te lang geslapen heb
Doh!quote:
Kijk, dat zijn de bikkelsquote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doh!
Maar ik moet zeggen, weer of geen weer, IK LOOP NIET MET DE FIETS AAN DE HAND.
Dus
Ik ben niet zoeentje die met de tas in de ene hand en de fiets aan de andere hand loop, ben geen wijhijfquote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de bikkels [afbeelding]
Wijfen zijn overratedquote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben niet zoeentje die met de tas in de ene hand en de fiets aan de andere hand loop, ben geen wijhijf
Face thequote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je niet meteen hoomoo-streken bij me uithalen
Stik ende sterf!quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:
PI's zijn voor hoomoos!
Het was niet eens gladquote:
en stinken dat het deed!quote:Stank in stad door omgevallen flesje
Gepubliceerd op 18 december 2006, 15:05
Laatst bijgewerkt op 18 december 2006, 15:22
groningen - Bewoners uit drie wijken in de stad belden gistermiddag naar de brandweer om melding te maken van ernstige stank. De geur bleek veroorzaakt te zijn door een omgevallen flesje thiol-butyl in een scheikundelokaal van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG) op het Zernike-complex.
Een scheikundestudent had het flesje per ongeluk omgegooid tijdens een onderzoek. Het gebouw moest ontruimd worden. Later konden studenten en docenten het pand weer betreden. De gaslucht was in de wijken De Hunze, Beijum en Lewenborg te ruiken. De hulpverleningsdienst kreeg tien telefoontjes van bezorgde bewoners.
hmmm, niets van gemerkt?quote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef tvdleur het volgende:
stond die richting op vanochtend iets goed in de fik iig... of het leger was weer bezig met rookbommen zodat op de ring plaatselijk geen meter zicht meer was
Ik zag daar vanmorgen 1 iemand die niet liep maar fietste, helaas voor hem duurde dat niet lang (en dan ook niet van te voren bedenken waarom iedereen liepquote:
Ik heb nog weekend t/m woensdag. Wat kan het leven soms oneerlijk zijnquote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef Bob. het volgende:
En ik moet morgen weer vroeg op zernike zijn.Dat wordt de bus dan maar.. Nog vroeger op!!
Ik geloof dat ik alleen donderdag nog een half uurtje coaching heb.. God wat oneerlijk idd..quote:Op maandag 18 december 2006 23:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nog weekend t/m woensdag. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn
11 uur, wat zeur jequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:02 schreef Jegorex het volgende:
Ik lag vanmorgen lekker te slapen en dan gaan ze om 11 uur in de ochtend met een dikke drilboor bezig bij de buren
He gaaf! Hier was ik ook op dat moment, ongeveer dan. Heb je dat meiske nog gezien dat een ongelukje had gehad? De ambulance stond aan de andere kant van de brug toen ik er langs kwam, de brug was toen nog dicht. Een paar honderd meter verder zat nog iemand op een ambulance te wachten.quote:Op maandag 18 december 2006 12:36 schreef Chandler het volgende:
Korreweg brug deze ochtend
Bij het UMCG, dus nogsteeds niet echt ver van het centrum.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd! Waar is de Oostersingel?
Heb 2 ambulances gezien en er zouden nog een paar komen want ook op het fietspad van beijum naar korrwegbrug waren een paar mensen hard op hun snufferd gegaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:12 schreef Dinus het volgende:
[..]
He gaaf! Hier was ik ook op dat moment, ongeveer dan. Heb je dat meiske nog gezien dat een ongelukje had gehad? De ambulance stond aan de andere kant van de brug toen ik er langs kwam, de brug was toen nog dicht. Een paar honderd meter verder zat nog iemand op een ambulance te wachten.
Het was echt glad daar!
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef manou het volgende:
zijn hier al mensen die op de schaatsbaan van de grote markt hun kunsten hebben vertoond?
Ik dacht al: "in de groei? nu nog?" Komt 'ie uit 89quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopen
Je kunt er ook schaatsen huren.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopen
Neen, dat mag nooit op die dingen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:16 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt er ook schaatsen huren.
Mag je er eigenlijk ook op op noren?
Sorry jongenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht al: "in de groei? nu nog?" Komt 'ie uit 89
Ik heb een hekel aan schaatsenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef manou het volgende:
zijn hier al mensen die op de schaatsbaan van de grote markt hun kunsten hebben vertoond?
Gisteravond was er een extra koopavond, vanavond de reguliere en morgenavond ook nog eentje. Dan de zaterdag en zondag zijn de winkels ook open. Vanavond zal misschien dan nog meevallen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schaatsen.
Zijn er trouwens ivm kerst nog extra koopavonden? Anders zal het vanavond wel fuckin druk zijn.
Hmmsz.. dan misschien vanavond maar eens ff de stad in. Voetbaltrainen afgelopen, dus kan het eindelijk weer een keertje.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gisteravond was er een extra koopavond, vanavond de reguliere en morgenavond ook nog eentje. Dan de zaterdag en zondag zijn de winkels ook open. Vanavond zal misschien dan nog meevallen.
tot 31 december 2007quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef S-Two het volgende:
Tot wanneer kan je trouwens je ov-jaarkaart ophalen?
Het staat gewoon op het afhaalbericht vermeld hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef S-Two het volgende:
Tot wanneer kan je trouwens je ov-jaarkaart ophalen?
Ik zag vanmiddag iemand op noren op dat ding, het mag hier dus blijkbaar welquote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neen, dat mag nooit op die dingen.
Daar staat op dat je hem tussen 14 en 21 nov. moet ophalen. Maar het liefst wel vóór 9 decemberquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het staat gewoon op het afhaalbericht vermeld hoor
Hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
Daar staat op dat je hem tussen 14 en 21 nov. moet ophalen. Maar het liefst wel vóór 9 december
En ik ga nu even naar het postkantoor, zal wel druk zijn![]()
johquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeft echt niet hoor. Kan ook gewoon in januari nog hoor.
Ik denk dat het voor mij ook vrijdag gaat worden, weinig tijd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Cassius het volgende:
Mm, ik haal em altijd net voor oudjaar op. Dan is de kerstdrukte weer achter de rug.
Gewoon oud en nieuw vieren in Loppersumquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat gaan mensen eigenlijk doen met oud en nieuw? Wat is een leuke tent om kaarten voor te halen na de 2 flessen champagne en de chinese rol?
Ja naast de karwei op dat stuk grond waar die sloop heeft gezeten dat is nu vrij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de bouwplannen bij de Korrewegbrug? Ze schijnen er een 23 verdiepingen hoge woontoren te willen bouwen.
Om 8:45 langsgekomen en niks opgemerktquote:Vanochtend vlak voor 9 uur heeft een treinmachinist de melding gedaan van een lijk langs het spoor bij de Paterswoldseweg. Inmiddels is rond 10:45 het spoor weer vrijgegeven. De politie heeft vastgesteld dat het slachtoffer 'in aanraking is geweest' met een trein. De exacte toedracht is vooralsnog onduidelijk.
Is er al ergens een tekening van dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
L'Arc de triomph gaat het heten volgens mij en hij gaat er ook op lijken.
ik studeer ook nog maar mag geen OV meer ophalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik baal altijd weer als ik mn OV mag ophalen... Dat betekent namelijk dat ik nog steeds studeer...
Op de fiets wil welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik woon niet in Groningen, ik zit er alleen op school, en wel op het WLG . Zelf woon ik in Tolbert.Groningen is echt een vette stad maar arriva niet.![]()
Nope.. ook niet van plan eigkquote:Op maandag 25 december 2006 00:58 schreef MaxMark het volgende:
Is er hier iemand die al heeft geschaatst of nog gaat schaatsen op de markt?
WLG en Tolbertquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik woon niet in Groningen, ik zit er alleen op school, en wel op het WLG . Zelf woon ik in Tolbert.Groningen is echt een vette stad maar arriva niet.![]()
Ah, nu je het zegt!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef manou het volgende:
de a-straat schuintegenover wool zit een goede viswinkel
Ja klopt Dude, gingen wij ook altijd heen!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt!
Dank je wel voor je tip!![]()
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt Dude, gingen wij ook altijd heen!
Op zaterdag ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef maok het volgende:
Of de markt, daar staan verschillende viskramen
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op zaterdag ook?
Dan kan ik daar ook nog even kijken inderdaad!
Geloof t wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Officieel is de zaterdagmarkt geloof ik een stoffenmarkt, ik weet eigenlijk niet of er dan ook viskramen staan. (dat kleintje aan de zuidkant voor de DE winkel, staat er wel elke marktdag dacht ik)
Geloof me, op de vismarkt hebben die kraampjes genoeg vreemde zooiquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar een viskraam heeft misschien niet al die vreemde zooi die ik nodig heb. Dus ik durf het niet helemaal te gokken.
Ik ga morgen even naar de winkel aan de A-straat om te kijken wat die kan leveren
LOLquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Officieel is de zaterdagmarkt geloof ik een stoffenmarkt, ik weet eigenlijk niet of er dan ook viskramen staan. (dat kleintje aan de zuidkant voor de DE winkel, staat er wel elke marktdag dacht ik)
Ik geloof donderdag op de Grote Marktquote:Op donderdag 28 december 2006 11:34 schreef kamstra het volgende:
[..]
LOL
Wat dacht je van op de VISmarkt?
Elke zaterdag unlimted viskramen
Stoffenmarkt is afaik dinsdag of donderdag ofzo, en volgens mij dan nog alleen op de Grote Markt...
dinsdag is stoffenmarkt joh... Vrijdag en zaterdag niet, dan staat er geloof ik 1 kraam met stoffen, meer niet... En een stuk of 3 viskramenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Hier staat dat dinsdag en zaterdag de stoffenmarkten zijn en vrijdag de weekmarkt. Maar dat is inderdaad voornamelijk op de Grotemarkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef teigan het volgende:
[..]
dinsdag is stoffenmarkt joh... Vrijdag en zaterdag niet, dan staat er geloof ik 1 kraam met stoffen, meer niet... En een stuk of 3 viskramen
ik kom op zaterdag meestal niet verder dan de vismarkt... Groente en fruit ed. inslaan..quote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef maok het volgende:
[..]
Hier staat dat dinsdag en zaterdag de stoffenmarkten zijn en vrijdag de weekmarkt. Maar dat is inderdaad voornamelijk op de Grotemarkt.
Die hangt boven de brillenwinkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef MaxMark het volgende:
Wij hebben al vaak gekeken, maar nog nooit dat ding kunnen vinden
quote:
Nu heb ik em verdomme nóg niet kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Ewaldus het volgende:
staat achter dat raam meen ik, wel eens gezien
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vandaag wezen schaatsen.Wel een beetje een klein baantje, maar wel gezellig om daar al kletsend rondjes te schaatsen. Er er waren 2 van die kinderen die niet ouder dan 12 zullen zijn geweest die elkaar opeens helemaal in elkaar begonnen te slaan, ook echt met de ijzers van die schaatsen naar elkaar trappen enzo, schrok me helemaal kapot.
![]()
Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:09 schreef Cassius het volgende:Ik heb er vanmiddag nog foto's gemaakt, die bitchslapping heb ik helaas gemist
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halen [afbeelding]
Ik liep er ook nog langs vanmiddag, misschien heb ik je wel gezien
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.) en toen doken de mensen van de ijsbaan er tussen..
![]()
En misschien heb je me wel gezien ja.Zijn er hier eigenlijk Groningse fok!ers die al minimeets hebben gehouden?
![]()
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.
Ik vind dat er wel eens een meet voor de grunntopic-posters mag komen
Het was jouw idee, je moetquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.Maar ik weet niet zeker of ik zou komen.. ik ben niet zo van de meets.
![]()
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.quote:
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan hadquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.![]()
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan had
Ja hoor, speel maar de vermoorde onschuldquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.![]()
![]()
Nee, maar de persoon die je omschrijft heb ik wel zien lopen ja. Ik heb maar een bescheiden Panasonic FZ-30quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?
welkomquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Waar had je eigenlijk heen gewild?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Luco het volgende:
Dank je!
Was niet van plan naar Groningen te gaan, ben meer gedwongen door IB-groep... Kutnumerus fixus op geneeskunde...
en het wordt met de dag beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Luco het volgende:
Amsterdam, praktisch om de hoek bij m'n ouders (Diemen). Ach, volgend jaar weer meeloten met geneeskunde, nu wel in Groningen! Bevalt goed, leuker dan verwacht eigenlijk...
Wie/wat komt daar? Heb je kaartjes uit de voorverkoop nodig?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef manou het volgende:
sally's in de oosterstraat!!! daar wordt het geweldig!!!!
Gister kon je er nog kaartjes kopen. Een tientje geloof ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wie/wat komt daar? Heb je kaartjes uit de voorverkoop nodig?
de AH is dicht in elk geval..quote:Op zondag 31 december 2006 11:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn vandaag zeker geen supermarkten open?
Ik wist dat ik meer bier had moeten halen.
Jumbo is nog open tot 17:00. Niet die in de Euroborg maar de andere.quote:Op zondag 31 december 2006 11:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn vandaag zeker geen supermarkten open?
Ik wist dat ik meer bier had moeten halen.
Heb dank!quote:Op zondag 31 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Jumbo is nog open tot 17:00. Niet die in de Euroborg maar de andere.
Maar wat is daar te doen dan, want misschien ga ik daar dan wel even kijken. Ik kan op de site niks vinden.quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister kon je er nog kaartjes kopen. Een tientje geloof ik.![]()
Zullen nog wel kaarten zijn vanavond.
Ik hoor altijd goede dingen over Sally's, maar ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef manou het volgende:
2 bandjes in sally's!! en het is een van de weinige plekken zonder 16 jarige huppelkutten en kleine gozertjes die zichzelf geweldig vinden...het is een ierse pub dus de sfeer lijkt me duidelijk.
kaarten kan je ook aan de deur krijgen 10 euro kosten de kaartjes
Maandag is daar toch altijd bier voor 50 cent ofso?quote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hoor altijd goede dingen over Sally's, maar ben er nog nooit geweest
Op welke dag kun je er het best zijn? Behalve vandaag.
er was altijd happy hour. maar dan vind je mij er niet.geen zin in dat bralgedoe van die vindi's ed. maar dat is afgeschaft dus geen 50ct meer voor bier blauwe engel oid dat soort tenten kan je daarvoor naartoe.quote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maandag is daar toch altijd bier voor 50 cent ofso?
Ik ben er 1x geweest met happy hour, was echt superdruk en daar houd ik sowieso niet van. En als er dan ook nog van dat volk komt... Ben verder een paar keer in de sally's geweest, wel leuk sfeertjequote:Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef manou het volgende:
[..]
er was altijd happy hour. maar dan vind je mij er niet.geen zin in dat bralgedoe van die vindi's ed. maar dat is afgeschaft dus geen 50ct meer voor bier blauwe engel oid dat soort tenten kan je daarvoor naartoe.
Van de dames of de kamerquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Jajong het volgende:
Hmm, ik twijfel. Ik zoek wel een kamer maar 'boven de 300' weet ik nog niet of dat mij wel goed uitkomt. Plaats eens foto's.
Wat denk je nou manquote:
Als jij/jullie er vaak bijlopen zoals in je hoofdfoto van je fobo, dan meld ik me bij deze aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mannen, even rustig zeg. Ik heb een fobo![]()
Hum ik heb helaas al een kamer...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
De huur is 303 euro, btw. Kniekousen draag ik altijd, niet altijd als ik voor de rest naakt ben.
Hmmm. Goeie prijs, perfecte ( voor mij iig ) locatie. Meisjes met kniekousen.. Hoe groot is die kamer en wat zit erin/deel je met de rest?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
De huur is 303 euro, btw. Kniekousen draag ik altijd, niet altijd als ik voor de rest naakt ben.
Ja, en je huisgenoten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mannen, even rustig zeg. Ik heb een fobo![]()
Volgens het mailtje van de huisbaas is de kamer 16m2, maar volgens mij is het de grootste kamer van het huis en de mijne is bijna 19. Er zit een wastafel in. Je zit naast de badkamer die je dus deelt met ons, en een verdieping lager zit de eveneens gedeelde (nette) keuken en toilet. Oh, en we hebben verkeersborden, en strips op de wc.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie prijs, perfecte ( voor mij iig ) locatie. Meisjes met kniekousen.. Hoe groot is die kamer en wat zit erin/deel je met de rest?
Helsinki... Nou, daar heb je ons mooi tukquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef SuperWeber het volgende:Zit ik mooi even niet in Groningen...
* SuperWeber houdt 2 weken vakantie in Helsinki...
*Lachten zwaait
Ja er ligt idd geen sneeuw...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Helsinki... Nou, daar heb je ons mooi tuk
waar komt die te zitten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef manou het volgende:
heeft hier iemand al wat info over ritmo de nieuwe club die in de gelkingestraat geopend word? het schijnt mega trendy te worden..??
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef manou het volgende:
heeft hier iemand al wat info over ritmo de nieuwe club die in de gelkingestraat geopend word? het schijnt mega trendy te worden..??
ik kan niet wachten!! nu maar hopen dat de bralstudenten er niet massaal gaan zitten....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.
nee, idd. Tenten die zich als hip en trendy in de markt willen plaatsenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.
Moeten ze geen piekuren gaan aanbiedenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:32 schreef manou het volgende:
[..]
ik kan niet wachten!! nu maar hopen dat de bralstudenten er niet massaal gaan zitten....
Ik laat het maar varen denk ik, een eigen keuken is toch wel een must pour moiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jajong, mocht je nog interesse hebben, zou je me dan even willen mailen met wat info over jezelf? Anderen mogen dat eventueel ook doen natuurlijk![]()
Ik heb wel een studiegenoot die misschien interesse heeft, kan die ook mailen? (als ik het verhaaltje even aan hem laat lezen)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jajong, mocht je nog interesse hebben, zou je me dan even willen mailen met wat info over jezelf? Anderen mogen dat eventueel ook doen natuurlijk![]()
jajaj... is nog eens wat anders dan op je zondagmiddag in de studieboekenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
liep net door het noorderplantsoen.....zoo leuk on daar chill door heen te lopen... nu zo gezellig ff ergens kopje thee drinken.....groningen![]()
Had je een paraplu bij je?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
liep net door het noorderplantsoen.....zoo leuk on daar chill door heen te lopen... nu zo gezellig ff ergens kopje thee drinken.....groningen![]()
jah en mijn uber sexy groene rubberlaarzen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:07 schreef luminary het volgende:
[..]
Had je een paraplu bij je?![]()
* luminary is ook verliefd op Groningen
Rrrrrrrrruubberen káplaarzen?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef manou het volgende:
[..]
jah en mijn uber sexy groene rubberlaarzen...![]()
haha van die hele lelijke scapino rubberlaarzen....doe ik ook alleen aan wanneer ik in het park/bos ga lopen..ziet er niet uit maar ik kan wel gewoon overal doorheen banjeren(<wat een heerlijk woord)quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
Ik zie hem morgen pas weer, hij mailt dan denk ik wel, en dan moet je maar kijken wat je er mee gaat doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En graag nog dit weekend, als het kan? We hebben al wat andere mensen en we willen een 'plan' op gaan stellen
Nee, mijn huisgenoot die vertrekt is mannelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 15:08 schreef luminary het volgende:
Ow, btw D&D, woon jij toevallig bij ene Sylvia in huis? Die woont ook aan het d'diep en zou ook per 01-02 vertrekken, geloof ik
Een kerel bij 3 meiden in huis...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, mijn huisgenoot die vertrekt is mannelijk![]()
welk team?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Luco het volgende:
Straks nog vlug de stad in met teamgenoten! Meer mensen die naar Groote Griet gaan?
Je voelt je toch niet verheven he?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef manou het volgende:
nope ik gaat naar sally's op de grote markt gaat ik nooit iets drinken...not my cup of tea
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben verhuisd van vlakbij Noorderplantsoen naar Helpman. Hoewel ik niet vaak int plantsoen kwam, mis ik um![]()
![]()
Sally's is een beetje rustig (muv maandagavond).quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef manou het volgende:
nope ik gaat naar sally's op de grote markt gaat ik nooit iets drinken...not my cup of tea
Korfbalteam, naja, ik blijk de enige te zijn die gaat, dus dat wordt met de selectie mee (Speel zelf in het 3e van Rodenburg, Leek)quote:
hehe.. ff trage reactie hoor. Maar hoe waren die bandjes in de Sally's? Ik ken er een van (Atama) en een lid daarvan (de drummert) en ben benieuwd hoe ze warenquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef manou het volgende:
2 bandjes in sally's!! en het is een van de weinige plekken zonder 16 jarige huppelkutten en kleine gozertjes die zichzelf geweldig vinden...het is een ierse pub dus de sfeer lijkt me duidelijk.
kaarten kan je ook aan de deur krijgen 10 euro kosten de kaartjes
Haha, dat je durft toe te geven dat je aan korfbal doet! Respect.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbalteam, naja, ik blijk de enige te zijn die gaat, dus dat wordt met de selectie mee (Speel zelf in het 3e van Rodenburg, Leek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |