Hmmsz.. dan misschien vanavond maar eens ff de stad in. Voetbaltrainen afgelopen, dus kan het eindelijk weer een keertje.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gisteravond was er een extra koopavond, vanavond de reguliere en morgenavond ook nog eentje. Dan de zaterdag en zondag zijn de winkels ook open. Vanavond zal misschien dan nog meevallen.
tot 31 december 2007quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef S-Two het volgende:
Tot wanneer kan je trouwens je ov-jaarkaart ophalen?
Het staat gewoon op het afhaalbericht vermeld hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef S-Two het volgende:
Tot wanneer kan je trouwens je ov-jaarkaart ophalen?
Ik zag vanmiddag iemand op noren op dat ding, het mag hier dus blijkbaar welquote:Op woensdag 20 december 2006 20:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neen, dat mag nooit op die dingen.
Daar staat op dat je hem tussen 14 en 21 nov. moet ophalen. Maar het liefst wel vóór 9 decemberquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het staat gewoon op het afhaalbericht vermeld hoor
Hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:30 schreef Joppy het volgende:
[..]
Daar staat op dat je hem tussen 14 en 21 nov. moet ophalen. Maar het liefst wel vóór 9 december
En ik ga nu even naar het postkantoor, zal wel druk zijn![]()
johquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoeft echt niet hoor. Kan ook gewoon in januari nog hoor.
Ik denk dat het voor mij ook vrijdag gaat worden, weinig tijd..quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:43 schreef Cassius het volgende:
Mm, ik haal em altijd net voor oudjaar op. Dan is de kerstdrukte weer achter de rug.
Gewoon oud en nieuw vieren in Loppersumquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:09 schreef Gollemrulez het volgende:
Wat gaan mensen eigenlijk doen met oud en nieuw? Wat is een leuke tent om kaarten voor te halen na de 2 flessen champagne en de chinese rol?
Ja naast de karwei op dat stuk grond waar die sloop heeft gezeten dat is nu vrij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens iets van de bouwplannen bij de Korrewegbrug? Ze schijnen er een 23 verdiepingen hoge woontoren te willen bouwen.
Om 8:45 langsgekomen en niks opgemerktquote:Vanochtend vlak voor 9 uur heeft een treinmachinist de melding gedaan van een lijk langs het spoor bij de Paterswoldseweg. Inmiddels is rond 10:45 het spoor weer vrijgegeven. De politie heeft vastgesteld dat het slachtoffer 'in aanraking is geweest' met een trein. De exacte toedracht is vooralsnog onduidelijk.
Is er al ergens een tekening van dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
L'Arc de triomph gaat het heten volgens mij en hij gaat er ook op lijken.
ik studeer ook nog maar mag geen OV meer ophalenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik baal altijd weer als ik mn OV mag ophalen... Dat betekent namelijk dat ik nog steeds studeer...
Op de fiets wil welquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik woon niet in Groningen, ik zit er alleen op school, en wel op het WLG . Zelf woon ik in Tolbert.Groningen is echt een vette stad maar arriva niet.![]()
Nope.. ook niet van plan eigkquote:Op maandag 25 december 2006 00:58 schreef MaxMark het volgende:
Is er hier iemand die al heeft geschaatst of nog gaat schaatsen op de markt?
WLG en Tolbertquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik woon niet in Groningen, ik zit er alleen op school, en wel op het WLG . Zelf woon ik in Tolbert.Groningen is echt een vette stad maar arriva niet.![]()
Ah, nu je het zegt!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef manou het volgende:
de a-straat schuintegenover wool zit een goede viswinkel
Ja klopt Dude, gingen wij ook altijd heen!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah, nu je het zegt!
Dank je wel voor je tip!![]()
Mooiquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja klopt Dude, gingen wij ook altijd heen!
Op zaterdag ook?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef maok het volgende:
Of de markt, daar staan verschillende viskramen
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Op zaterdag ook?
Dan kan ik daar ook nog even kijken inderdaad!
Geloof t wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Officieel is de zaterdagmarkt geloof ik een stoffenmarkt, ik weet eigenlijk niet of er dan ook viskramen staan. (dat kleintje aan de zuidkant voor de DE winkel, staat er wel elke marktdag dacht ik)
Geloof me, op de vismarkt hebben die kraampjes genoeg vreemde zooiquote:Op donderdag 28 december 2006 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar een viskraam heeft misschien niet al die vreemde zooi die ik nodig heb. Dus ik durf het niet helemaal te gokken.
Ik ga morgen even naar de winkel aan de A-straat om te kijken wat die kan leveren
LOLquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Officieel is de zaterdagmarkt geloof ik een stoffenmarkt, ik weet eigenlijk niet of er dan ook viskramen staan. (dat kleintje aan de zuidkant voor de DE winkel, staat er wel elke marktdag dacht ik)
Ik geloof donderdag op de Grote Marktquote:Op donderdag 28 december 2006 11:34 schreef kamstra het volgende:
[..]
LOL
Wat dacht je van op de VISmarkt?
Elke zaterdag unlimted viskramen
Stoffenmarkt is afaik dinsdag of donderdag ofzo, en volgens mij dan nog alleen op de Grote Markt...
dinsdag is stoffenmarkt joh... Vrijdag en zaterdag niet, dan staat er geloof ik 1 kraam met stoffen, meer niet... En een stuk of 3 viskramenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef maok het volgende:
Hier staat dat dinsdag en zaterdag de stoffenmarkten zijn en vrijdag de weekmarkt. Maar dat is inderdaad voornamelijk op de Grotemarkt.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:42 schreef teigan het volgende:
[..]
dinsdag is stoffenmarkt joh... Vrijdag en zaterdag niet, dan staat er geloof ik 1 kraam met stoffen, meer niet... En een stuk of 3 viskramen
ik kom op zaterdag meestal niet verder dan de vismarkt... Groente en fruit ed. inslaan..quote:Op donderdag 28 december 2006 18:38 schreef maok het volgende:
[..]
Hier staat dat dinsdag en zaterdag de stoffenmarkten zijn en vrijdag de weekmarkt. Maar dat is inderdaad voornamelijk op de Grotemarkt.
Die hangt boven de brillenwinkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef MaxMark het volgende:
Wij hebben al vaak gekeken, maar nog nooit dat ding kunnen vinden
quote:
Nu heb ik em verdomme nóg niet kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Ewaldus het volgende:
staat achter dat raam meen ik, wel eens gezien
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vandaag wezen schaatsen.Wel een beetje een klein baantje, maar wel gezellig om daar al kletsend rondjes te schaatsen. Er er waren 2 van die kinderen die niet ouder dan 12 zullen zijn geweest die elkaar opeens helemaal in elkaar begonnen te slaan, ook echt met de ijzers van die schaatsen naar elkaar trappen enzo, schrok me helemaal kapot.
![]()

Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:09 schreef Cassius het volgende:Ik heb er vanmiddag nog foto's gemaakt, die bitchslapping heb ik helaas gemist
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halen [afbeelding]
Ik liep er ook nog langs vanmiddag, misschien heb ik je wel gezien
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.) en toen doken de mensen van de ijsbaan er tussen..
![]()
En misschien heb je me wel gezien ja.Zijn er hier eigenlijk Groningse fok!ers die al minimeets hebben gehouden?
![]()
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.
Ik vind dat er wel eens een meet voor de grunntopic-posters mag komen
Het was jouw idee, je moetquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.Maar ik weet niet zeker of ik zou komen.. ik ben niet zo van de meets.
![]()
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.quote:
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan hadquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.![]()
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan had
Ja hoor, speel maar de vermoorde onschuldquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.![]()
![]()
Nee, maar de persoon die je omschrijft heb ik wel zien lopen ja. Ik heb maar een bescheiden Panasonic FZ-30quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?
welkomquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Waar had je eigenlijk heen gewild?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Luco het volgende:
Dank je!
Was niet van plan naar Groningen te gaan, ben meer gedwongen door IB-groep... Kutnumerus fixus op geneeskunde...
en het wordt met de dag beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Luco het volgende:
Amsterdam, praktisch om de hoek bij m'n ouders (Diemen). Ach, volgend jaar weer meeloten met geneeskunde, nu wel in Groningen! Bevalt goed, leuker dan verwacht eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |