Die hangt boven de brillenwinkelquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef MaxMark het volgende:
Wij hebben al vaak gekeken, maar nog nooit dat ding kunnen vinden
quote:
Nu heb ik em verdomme nóg niet kunnen ontdekkenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef Ewaldus het volgende:
staat achter dat raam meen ik, wel eens gezien
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:53 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vandaag wezen schaatsen.Wel een beetje een klein baantje, maar wel gezellig om daar al kletsend rondjes te schaatsen. Er er waren 2 van die kinderen die niet ouder dan 12 zullen zijn geweest die elkaar opeens helemaal in elkaar begonnen te slaan, ook echt met de ijzers van die schaatsen naar elkaar trappen enzo, schrok me helemaal kapot.
![]()

Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:09 schreef Cassius het volgende:Ik heb er vanmiddag nog foto's gemaakt, die bitchslapping heb ik helaas gemist
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij natuurlijk met lijf en lichaam ertussen om die jongetjes uit elkaar te halen [afbeelding]
Ik liep er ook nog langs vanmiddag, misschien heb ik je wel gezien
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nou er sprong al een ander meisje tussen, (die vervolgens ook een vuis vol in haar gezicht kreeg.) en toen doken de mensen van de ijsbaan er tussen..
![]()
En misschien heb je me wel gezien ja.Zijn er hier eigenlijk Groningse fok!ers die al minimeets hebben gehouden?
![]()
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij wel, een hele tijd geleden. Maar dat was via een ONZ-topic.
Ik vind dat er wel eens een meet voor de grunntopic-posters mag komen
Het was jouw idee, je moetquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, wel een leuk idee ja, een meet.Maar ik weet niet zeker of ik zou komen.. ik ben niet zo van de meets.
![]()
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.quote:
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan hadquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn idee? Nee,nee! Ik vroeg me alleen af of mensen het al eens hadden gedaan, ik stelde niks voor.![]()
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Duidelijk met de intentie dat je er behoefte aan had
Ja hoor, speel maar de vermoorde onschuldquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je hebt me door, stiekem wil ik jou gewoon dolgraag ontmoeten natuurlijk.![]()
![]()
Nee, maar de persoon die je omschrijft heb ik wel zien lopen ja. Ik heb maar een bescheiden Panasonic FZ-30quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb jij een lichtdonkere huid? En zo'n spiegelreflex-achtig fototoestel? Met zo'n dikke flits-unit erop?
welkomquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef Luco het volgende:
Nieuwe inwoner meldt zich ook maar!!!
Zit in Zeeheldenbuurt/Hoendiepflat
Waar had je eigenlijk heen gewild?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Luco het volgende:
Dank je!
Was niet van plan naar Groningen te gaan, ben meer gedwongen door IB-groep... Kutnumerus fixus op geneeskunde...
en het wordt met de dag beterquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Luco het volgende:
Amsterdam, praktisch om de hoek bij m'n ouders (Diemen). Ach, volgend jaar weer meeloten met geneeskunde, nu wel in Groningen! Bevalt goed, leuker dan verwacht eigenlijk...
Wie/wat komt daar? Heb je kaartjes uit de voorverkoop nodig?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:56 schreef manou het volgende:
sally's in de oosterstraat!!! daar wordt het geweldig!!!!
Gister kon je er nog kaartjes kopen. Een tientje geloof ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wie/wat komt daar? Heb je kaartjes uit de voorverkoop nodig?
de AH is dicht in elk geval..quote:Op zondag 31 december 2006 11:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn vandaag zeker geen supermarkten open?
Ik wist dat ik meer bier had moeten halen.
Jumbo is nog open tot 17:00. Niet die in de Euroborg maar de andere.quote:Op zondag 31 december 2006 11:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn vandaag zeker geen supermarkten open?
Ik wist dat ik meer bier had moeten halen.
Heb dank!quote:Op zondag 31 december 2006 12:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Jumbo is nog open tot 17:00. Niet die in de Euroborg maar de andere.
Maar wat is daar te doen dan, want misschien ga ik daar dan wel even kijken. Ik kan op de site niks vinden.quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister kon je er nog kaartjes kopen. Een tientje geloof ik.![]()
Zullen nog wel kaarten zijn vanavond.
Ik hoor altijd goede dingen over Sally's, maar ben er nog nooit geweestquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef manou het volgende:
2 bandjes in sally's!! en het is een van de weinige plekken zonder 16 jarige huppelkutten en kleine gozertjes die zichzelf geweldig vinden...het is een ierse pub dus de sfeer lijkt me duidelijk.
kaarten kan je ook aan de deur krijgen 10 euro kosten de kaartjes
Maandag is daar toch altijd bier voor 50 cent ofso?quote:Op zondag 31 december 2006 13:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik hoor altijd goede dingen over Sally's, maar ben er nog nooit geweest
Op welke dag kun je er het best zijn? Behalve vandaag.
er was altijd happy hour. maar dan vind je mij er niet.geen zin in dat bralgedoe van die vindi's ed. maar dat is afgeschaft dus geen 50ct meer voor bier blauwe engel oid dat soort tenten kan je daarvoor naartoe.quote:Op zondag 31 december 2006 14:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maandag is daar toch altijd bier voor 50 cent ofso?
Ik ben er 1x geweest met happy hour, was echt superdruk en daar houd ik sowieso niet van. En als er dan ook nog van dat volk komt... Ben verder een paar keer in de sally's geweest, wel leuk sfeertjequote:Op zondag 31 december 2006 14:22 schreef manou het volgende:
[..]
er was altijd happy hour. maar dan vind je mij er niet.geen zin in dat bralgedoe van die vindi's ed. maar dat is afgeschaft dus geen 50ct meer voor bier blauwe engel oid dat soort tenten kan je daarvoor naartoe.
Van de dames of de kamerquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:21 schreef Jajong het volgende:
Hmm, ik twijfel. Ik zoek wel een kamer maar 'boven de 300' weet ik nog niet of dat mij wel goed uitkomt. Plaats eens foto's.
Wat denk je nou manquote:
Als jij/jullie er vaak bijlopen zoals in je hoofdfoto van je fobo, dan meld ik me bij deze aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mannen, even rustig zeg. Ik heb een fobo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |