Achter het newscafe ook, maar die staan er best vaak.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef Bob. het volgende:
Voor het newscafe waren vandaag beesten, ezels enzo.![]()
En ik heb zin om te gaan schaatsen op de Grote Markt!![]()
kou-houd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
Ben gisteravond wezen zwemmen in de Hoornse Plas, om 23.30
Altijd lekker even zwemmen
Ja, best wel inderdaad, het er in rennen viel nog wel mee, maar het duiken en onderwater zwemmen was goed koudquote:
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
Tis druk bij de post van het IBG geloof ik.
3december verstuurd. Vandaag pas aangekomen!
Lang nie wies jijquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, best wel inderdaad, het er in rennen viel nog wel mee, maar het duiken en onderwater zwemmen was goed koud
Is toch leuk een keer!quote:
Raar meisje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
]quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
Zijn dr Fok!kers uut Staad die 's morgens langs de Rijksweg komen?
En koud....quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Raar meisje.
Zwemmen is eng en je wordt er nat van
Had even geroepen dan!quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:06 schreef freecell het volgende:
Warme douche is goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:02 schreef luminary het volgende:
[..]
Had even geroepen dan!
Was ik meegegaan.
* luminary heeft een warme douche
Voordat ik in een opwelling ga roepen dat ik mee doe (en die kans zit er dik in): ik doe niet mee! Niet! Echt, ik meen het!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Warme douche is goed
Maar een eind terug fietsen, terwijl je net uit water van 4 graden komt is niet zo heel erg warm
De volgende keer mag je mee.
Zullen we een nieuwjaarsduik doen anders?
1 januari, 13.00 bij het begin van het strand van de Hoornse Plas
Was bedoeld voor iedereen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voordat ik in een opwelling ga roepen dat ik mee doe (en die kans zit er dik in): ik doe niet mee! Niet! Echt, ik meen het!
Zo, voordat ik dingen zeg waar ik spijt van krijg![]()
als het tenminste bedoeld was voor iedereen in het topic
Die word ook al gehouden bij de AH van de hoornse wijkquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Warme douche is goed
Maar een eind terug fietsen, terwijl je net uit water van 4 graden komt is niet zo heel erg warm
De volgende keer mag je mee.
Zullen we een nieuwjaarsduik doen anders?
1 januari, 13.00 bij het begin van het strand van de Hoornse Plas
quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die word ook al gehouden bij de AH van de hoornse wijk
Ik denk niet dat ik dan in Groningen ben, maar wat een gaaf idee voor een meet! Nieuwjaarsduikende Fokkers!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet leuk genoeg
![]()
Ik wil een FOK! nieuwjaarsduik!
Preciesquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dan in Groningen ben, maar wat een gaaf idee voor een meet! Nieuwjaarsduikende Fokkers!
wat gebeurt er nu dan??quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
Iemand die weet wat er a/d hand is in Vinkhuizen...
Hmm? Waar precies?quote:Op zondag 17 december 2006 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
Iemand die weet wat er a/d hand is in Vinkhuizen...
hmmm, ff iemand vragenquote:Op zondag 17 december 2006 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is opeens druk voor de brandweer in Vinkhuizen:
20:09:27 17-12-06 10 G BRAN Pr 1 BRAND portiek AQUAMARIJNSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 758 747
20:31:52 17-12-06 10 G BRAN Pr 2 CONTAINERBRAND ONDERGRONDSE TURKOOISSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 747 BIJ DE ALDI
22:21:20 17-12-06 10 G BRAN Pr 2 BUITENBRAND AFVAL ed VOERMANSTRAAT GRONINGEN Eenheden: 747
Laatste is dan wel Paddepoel, maar de eerste straat rechts na het Reitdiep, dus vlak naast
Bedankt dat je even meedeelt dat je niemand iets hebt gevraagdquote:Op zondag 17 december 2006 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
hmmm, ff iemand vragen
Oh, die ligt al in bed
Het laatste was een edit.quote:Op maandag 18 december 2006 00:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bedankt dat je even meedeelt dat je niemand iets hebt gevraagd
Had je maar moeten lopenquote:Op maandag 18 december 2006 12:52 schreef Bob. het volgende:
Ik ben vananochtend ook al onderuit gegaan.
Ben ik niet zo rouwig onderquote:Op maandag 18 december 2006 12:53 schreef Jegorex het volgende:
Ziet er leuk uit.
Ik zie dat ik veel te lang geslapen heb
Doh!quote:
Kijk, dat zijn de bikkelsquote:Op maandag 18 december 2006 13:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doh!
Maar ik moet zeggen, weer of geen weer, IK LOOP NIET MET DE FIETS AAN DE HAND.
Dus
Ik ben niet zoeentje die met de tas in de ene hand en de fiets aan de andere hand loop, ben geen wijhijfquote:Op maandag 18 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de bikkels [afbeelding]
Wijfen zijn overratedquote:Op maandag 18 december 2006 13:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben niet zoeentje die met de tas in de ene hand en de fiets aan de andere hand loop, ben geen wijhijf
Face thequote:Op maandag 18 december 2006 13:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je niet meteen hoomoo-streken bij me uithalen
Stik ende sterf!quote:Op maandag 18 december 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:
PI's zijn voor hoomoos!
Het was niet eens gladquote:
en stinken dat het deed!quote:Stank in stad door omgevallen flesje
Gepubliceerd op 18 december 2006, 15:05
Laatst bijgewerkt op 18 december 2006, 15:22
groningen - Bewoners uit drie wijken in de stad belden gistermiddag naar de brandweer om melding te maken van ernstige stank. De geur bleek veroorzaakt te zijn door een omgevallen flesje thiol-butyl in een scheikundelokaal van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG) op het Zernike-complex.
Een scheikundestudent had het flesje per ongeluk omgegooid tijdens een onderzoek. Het gebouw moest ontruimd worden. Later konden studenten en docenten het pand weer betreden. De gaslucht was in de wijken De Hunze, Beijum en Lewenborg te ruiken. De hulpverleningsdienst kreeg tien telefoontjes van bezorgde bewoners.
hmmm, niets van gemerkt?quote:Op maandag 18 december 2006 17:00 schreef tvdleur het volgende:
stond die richting op vanochtend iets goed in de fik iig... of het leger was weer bezig met rookbommen zodat op de ring plaatselijk geen meter zicht meer was
Ik zag daar vanmorgen 1 iemand die niet liep maar fietste, helaas voor hem duurde dat niet lang (en dan ook niet van te voren bedenken waarom iedereen liepquote:
Ik heb nog weekend t/m woensdag. Wat kan het leven soms oneerlijk zijnquote:Op maandag 18 december 2006 23:15 schreef Bob. het volgende:
En ik moet morgen weer vroeg op zernike zijn.Dat wordt de bus dan maar.. Nog vroeger op!!
Ik geloof dat ik alleen donderdag nog een half uurtje coaching heb.. God wat oneerlijk idd..quote:Op maandag 18 december 2006 23:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb nog weekend t/m woensdag. Wat kan het leven soms oneerlijk zijn
11 uur, wat zeur jequote:Op dinsdag 19 december 2006 17:02 schreef Jegorex het volgende:
Ik lag vanmorgen lekker te slapen en dan gaan ze om 11 uur in de ochtend met een dikke drilboor bezig bij de buren
He gaaf! Hier was ik ook op dat moment, ongeveer dan. Heb je dat meiske nog gezien dat een ongelukje had gehad? De ambulance stond aan de andere kant van de brug toen ik er langs kwam, de brug was toen nog dicht. Een paar honderd meter verder zat nog iemand op een ambulance te wachten.quote:Op maandag 18 december 2006 12:36 schreef Chandler het volgende:
Korreweg brug deze ochtend
Bij het UMCG, dus nogsteeds niet echt ver van het centrum.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd! Waar is de Oostersingel?
Heb 2 ambulances gezien en er zouden nog een paar komen want ook op het fietspad van beijum naar korrwegbrug waren een paar mensen hard op hun snufferd gegaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:12 schreef Dinus het volgende:
[..]
He gaaf! Hier was ik ook op dat moment, ongeveer dan. Heb je dat meiske nog gezien dat een ongelukje had gehad? De ambulance stond aan de andere kant van de brug toen ik er langs kwam, de brug was toen nog dicht. Een paar honderd meter verder zat nog iemand op een ambulance te wachten.
Het was echt glad daar!
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef manou het volgende:
zijn hier al mensen die op de schaatsbaan van de grote markt hun kunsten hebben vertoond?
Ik dacht al: "in de groei? nu nog?" Komt 'ie uit 89quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopen
Je kunt er ook schaatsen huren.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien mijn voeten die in de groei zijn zou ik elk jaar nieuwe schaatsen moeten kopen
Neen, dat mag nooit op die dingen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:16 schreef maok het volgende:
[..]
Je kunt er ook schaatsen huren.
Mag je er eigenlijk ook op op noren?
Sorry jongenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht al: "in de groei? nu nog?" Komt 'ie uit 89
Ik heb een hekel aan schaatsenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:45 schreef manou het volgende:
zijn hier al mensen die op de schaatsbaan van de grote markt hun kunsten hebben vertoond?
Gisteravond was er een extra koopavond, vanavond de reguliere en morgenavond ook nog eentje. Dan de zaterdag en zondag zijn de winkels ook open. Vanavond zal misschien dan nog meevallen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan schaatsen.
Zijn er trouwens ivm kerst nog extra koopavonden? Anders zal het vanavond wel fuckin druk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |