Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.quote:
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:03 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat ik nooit een routebeschrijving van Tara hoef te hebben
He! Ho! Dat is gemeenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef maok het volgende:
[..]
Die laat je van Beijum naar de Korreweg door de Dierenriemstraat fietsen![]()
Kloptquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We kunnen wel stoppen met het topic, dit vat het perfect samen.
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn routebeschrijving? (dat is het neit eens)
Ok, je hebt een puntjequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hehe, dat weet ik. Maar ik heb het idee dat je in zo'n geval echt elke straathoek/steen/paal gaat (en weet) te benoemen
PuntJE?quote:
Ach, hij wist niet eens hoe het gebouw waar hij werkt er uit zag. Ik denk dat het dus wel mee valtquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:53 schreef freecell het volgende:
[..]
PuntJE?![]()
Behoorlijk punt zou ik zeggen
Al heb ik dat soort duidelijke aanwijzingen vaak wel erg hard nodig
Valt wel mee ken niemand hierquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen elkaar hier al kent
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wikiquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Ik ken maar 1 iemand op FOK en die komt niet in dit topicquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:21 schreef luminary het volgende:
Eeehm...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Weest desalniettemin welkom. Voeg uwer zelf vooral even toe aan de Wiki
Waar is de Rijksweg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
Zijn dr Fok!kers uut Staad die 's morgens langs de Rijksweg komen?
die weg richting Delzijl, Lewenborg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |