Hum ik heb helaas al een kamer...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
De huur is 303 euro, btw. Kniekousen draag ik altijd, niet altijd als ik voor de rest naakt ben.
Hmmm. Goeie prijs, perfecte ( voor mij iig ) locatie. Meisjes met kniekousen.. Hoe groot is die kamer en wat zit erin/deel je met de rest?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
De huur is 303 euro, btw. Kniekousen draag ik altijd, niet altijd als ik voor de rest naakt ben.
Ja, en je huisgenoten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mannen, even rustig zeg. Ik heb een fobo![]()
Volgens het mailtje van de huisbaas is de kamer 16m2, maar volgens mij is het de grootste kamer van het huis en de mijne is bijna 19. Er zit een wastafel in. Je zit naast de badkamer die je dus deelt met ons, en een verdieping lager zit de eveneens gedeelde (nette) keuken en toilet. Oh, en we hebben verkeersborden, en strips op de wc.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmmm. Goeie prijs, perfecte ( voor mij iig ) locatie. Meisjes met kniekousen.. Hoe groot is die kamer en wat zit erin/deel je met de rest?
Helsinki... Nou, daar heb je ons mooi tukquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:18 schreef SuperWeber het volgende:Zit ik mooi even niet in Groningen...
* SuperWeber houdt 2 weken vakantie in Helsinki...
*Lachten zwaait
Ja er ligt idd geen sneeuw...quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Helsinki... Nou, daar heb je ons mooi tuk
waar komt die te zitten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef manou het volgende:
heeft hier iemand al wat info over ritmo de nieuwe club die in de gelkingestraat geopend word? het schijnt mega trendy te worden..??
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:59 schreef manou het volgende:
heeft hier iemand al wat info over ritmo de nieuwe club die in de gelkingestraat geopend word? het schijnt mega trendy te worden..??
ik kan niet wachten!! nu maar hopen dat de bralstudenten er niet massaal gaan zitten....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.
nee, idd. Tenten die zich als hip en trendy in de markt willen plaatsenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het woord trendy geeft mij nou niet echt gevoelens om er naar uit te kijken.
Moeten ze geen piekuren gaan aanbiedenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:32 schreef manou het volgende:
[..]
ik kan niet wachten!! nu maar hopen dat de bralstudenten er niet massaal gaan zitten....
Ik laat het maar varen denk ik, een eigen keuken is toch wel een must pour moiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jajong, mocht je nog interesse hebben, zou je me dan even willen mailen met wat info over jezelf? Anderen mogen dat eventueel ook doen natuurlijk![]()
Ik heb wel een studiegenoot die misschien interesse heeft, kan die ook mailen? (als ik het verhaaltje even aan hem laat lezen)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jajong, mocht je nog interesse hebben, zou je me dan even willen mailen met wat info over jezelf? Anderen mogen dat eventueel ook doen natuurlijk![]()
jajaj... is nog eens wat anders dan op je zondagmiddag in de studieboekenquote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
liep net door het noorderplantsoen.....zoo leuk on daar chill door heen te lopen... nu zo gezellig ff ergens kopje thee drinken.....groningen![]()
Had je een paraplu bij je?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
liep net door het noorderplantsoen.....zoo leuk on daar chill door heen te lopen... nu zo gezellig ff ergens kopje thee drinken.....groningen![]()
jah en mijn uber sexy groene rubberlaarzen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:07 schreef luminary het volgende:
[..]
Had je een paraplu bij je?![]()
* luminary is ook verliefd op Groningen
Rrrrrrrrruubberen káplaarzen?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:26 schreef manou het volgende:
[..]
jah en mijn uber sexy groene rubberlaarzen...![]()
haha van die hele lelijke scapino rubberlaarzen....doe ik ook alleen aan wanneer ik in het park/bos ga lopen..ziet er niet uit maar ik kan wel gewoon overal doorheen banjeren(<wat een heerlijk woord)quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 14:28 schreef manou het volgende:
Ik zie hem morgen pas weer, hij mailt dan denk ik wel, en dan moet je maar kijken wat je er mee gaat doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
En graag nog dit weekend, als het kan? We hebben al wat andere mensen en we willen een 'plan' op gaan stellen
Nee, mijn huisgenoot die vertrekt is mannelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 15:08 schreef luminary het volgende:
Ow, btw D&D, woon jij toevallig bij ene Sylvia in huis? Die woont ook aan het d'diep en zou ook per 01-02 vertrekken, geloof ik
Een kerel bij 3 meiden in huis...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, mijn huisgenoot die vertrekt is mannelijk![]()
welk team?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:03 schreef Luco het volgende:
Straks nog vlug de stad in met teamgenoten! Meer mensen die naar Groote Griet gaan?
Je voelt je toch niet verheven he?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef manou het volgende:
nope ik gaat naar sally's op de grote markt gaat ik nooit iets drinken...not my cup of tea
Ja, dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben verhuisd van vlakbij Noorderplantsoen naar Helpman. Hoewel ik niet vaak int plantsoen kwam, mis ik um![]()
![]()
Sally's is een beetje rustig (muv maandagavond).quote:Op zondag 7 januari 2007 19:21 schreef manou het volgende:
nope ik gaat naar sally's op de grote markt gaat ik nooit iets drinken...not my cup of tea
Korfbalteam, naja, ik blijk de enige te zijn die gaat, dus dat wordt met de selectie mee (Speel zelf in het 3e van Rodenburg, Leek)quote:
hehe.. ff trage reactie hoor. Maar hoe waren die bandjes in de Sally's? Ik ken er een van (Atama) en een lid daarvan (de drummert) en ben benieuwd hoe ze warenquote:Op zondag 31 december 2006 13:25 schreef manou het volgende:
2 bandjes in sally's!! en het is een van de weinige plekken zonder 16 jarige huppelkutten en kleine gozertjes die zichzelf geweldig vinden...het is een ierse pub dus de sfeer lijkt me duidelijk.
kaarten kan je ook aan de deur krijgen 10 euro kosten de kaartjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |