Pizza of iets met aardappels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens eten vanavond?
Rijst, kerriesaus, kip en sla.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al pizza!
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef JH87 het volgende:
Iets uit de oven. Ik eet de hele week al ovengerechten. Hoort bij dit weer.
Ja dat is wel lastig als je alleen eet idd. Maar daarom heb ik ook een hekel aan alleen eten en doe ik dat ook bijna nooit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.
Ik denk dat stamppot er meer bij hoort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef JH87 het volgende:
Iets uit de oven. Ik eet de hele week al ovengerechten. Hoort bij dit weer.
Ik te vaak, helaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig als je alleen eet idd. Maar daarom heb ik ook een hekel aan alleen eten en doe ik dat ook bijna nooit.
Mss mag je een keer bij Jop eten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef stijn_ het volgende:
dan nodig je iemand uit voor een etentje. Wij hebben nog spaghetti over, je mag mee eten hoor
Ik zal met Slaif en Nietz overleggen of we je misschien adopteren.quote:
tja dan wordt het moeilijk iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet door..
Maak kebab van je vriendje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet door..
Lief.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zal met Slaif en Nietz overleggen of we je misschien adopteren.
Wat zijn jullie allemaal gastvrijquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Hier was het snert vanavond en we hadden heel veel over
Volgende keer iets eerder brullen, ik kook best prima
Ik hoor het vakerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal gastvrijik zal het onthouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |