Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Nog één en ik heb een kwartet.
Eetcafé de Buurvrouw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Dat is wel erg ver lopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
WAARquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Pintelier vanavond? Of moet je morgen vroeg op voor Wubbo?quote:
Ook niet een kleintje dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef nietzman het volgende:
En ik was idd niet van plan veel te gaan doen ivm heer Okkels.
Ask me later.quote:
Spotter niets zeggen... ik vind het eng.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Voel je niets van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.
Het was te koud om de straat over te steken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben je toch niet op de terugweg er langs gegaan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |