En dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Zullen we iets grappigs proberen?
Deel 400 proberen te halen voor 1 januari.
Op Koninginnedag was het drukker. Bavaria tent voor Vindicat (waarom geen HJquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef nietzman het volgende:
Jop is ingezepend!
Sweet !quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is er?
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.quote:
Voor de spieghel zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.
2 keer zelfs, ben je überhaupt nog ergens anders geweest?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.
Hooghoudt, Spieghel, ff naar huis, 1e kamer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
2 keer zelfs, ben je überhaupt nog ergens anders geweest?
En het glazen huis was echt suf.
Spieghel, Bevroren Engel, Spieghel, Vaatje, Bevroren Engel, GM, Turk, FEBO, Spieghel, GM, toen koud en nu thuis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hooghoudt, Spieghel, ff naar huis, 1e kamer.
Werk jij in de Blauwe Engel? Er is daar zo'n meisje die op jou lijkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:40 schreef Bob. het volgende:
En ik heb beloofd om morgen vroeg te gaan ontbijten in de Martinikerk, maar ik heb geloof ik een beetje koorts.
Misschien was bier gaan drinken ergens buiten niet mijn beste plan ooit.
Zij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef freecell het volgende:
Jouripoez! Wat vindt hij er van?
Jaina vindt sneeuw stom en is dus boos op mij
Euh nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Werk jij in de Blauwe Engel? Er is daar zo'n meisje die op jou lijkt.
Of ik hallucineer.
Door de kou.
Anyway.
-> Beds.
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef JH87 het volgende:
Ik durf nog niet op te staan, is het echt erg?
Dank voor de tip. Heb de verwarming aangeslingerd en ben nog even blijven liggen, nu is 't goed te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was.Ik heb de verwarming vol aan en ik zit klappertandend in mijn kamer.
oja, zijquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zij.
En youri vind de sneeuw ook maar stom en koud.
Dat Grolsch tapwater is raar spul, ik ben nu al wakker.quote:
Oeh klinkt leuk jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef Bob. het volgende:
Ontbijten in de Martinikerk was echt leuk.Broodjes en sapjes en koffie en fruit. En optredens! En het is nog tot 14h dus iedereen gaaaaan.
![]()
En dan doe je ook nog iets voor serious request.![]()
En nu zit ik weer in de UB, dat is minder leuk.
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Nog één en ik heb een kwartet.
Eetcafé de Buurvrouw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Dat is wel erg ver lopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
WAARquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Pintelier vanavond? Of moet je morgen vroeg op voor Wubbo?quote:
Ook niet een kleintje dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef nietzman het volgende:
En ik was idd niet van plan veel te gaan doen ivm heer Okkels.
Ask me later.quote:
Spotter niets zeggen... ik vind het eng.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Voel je niets van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.
Het was te koud om de straat over te steken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben je toch niet op de terugweg er langs gegaan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |