Ik, ik, ik!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:22 schreef MaxMark het volgende:
Anyway, Google Waves invites dus. Wie wel?
En je telefoonnummer.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik, ik, ik!
Geen idee wat het is, maar ik grijp alles aan om mijn essay te kunnen ontwijken.Heb je daar mijn e-mailadres voor nodig?
Mijnus was: Wie niet weg is, is gezien!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit is perfect juist, minimalisme enzo.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik, ik, ik!
Geen idee wat het is, maar ik grijp alles aan om mijn essay te kunnen ontwijken.Heb je daar mijn e-mailadres voor nodig?
Doe een TR met suggestie. Alhoewel ik er expres voor heb gekozen geen QED-verwijzin erin te zetten. Mocht je dat van plan zijnquote:
http://wave.google.comquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is Google Waves
en een topic zonder QED
Ja, wel dus. Anders had ik het niet gevraagd hè.quote:
Mijn helden suggestie die niet zoveel voorstelt, staat al elders in het topic. Was meer een Maok verwijzing op dr afscheidspost.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe een TR met suggestie. Alhoewel ik er expres voor heb gekozen geen QED-verwijzin erin te zetten. Mocht je dat van plan zijn
Of ben jeje email kwijt?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, wel dus. Anders had ik het niet gevraagd hè.![]()
Maar ik heb net al zitten lezen wat het nou eigenlijk is en het lijkt me niet erg interessant. Laat maar dus.
Waarvan?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef Luco het volgende:
Slaif, doe es foto posten op VBL
Okeej, is onderwegquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil dat wave wel
-@ geweldig mail systeem van google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |