Ik, ik, ik!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:22 schreef MaxMark het volgende:
Anyway, Google Waves invites dus. Wie wel?
En je telefoonnummer.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik, ik, ik!
Geen idee wat het is, maar ik grijp alles aan om mijn essay te kunnen ontwijken.Heb je daar mijn e-mailadres voor nodig?
Mijnus was: Wie niet weg is, is gezien!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dit is perfect juist, minimalisme enzo.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 2 december 2009 19:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik, ik, ik!
Geen idee wat het is, maar ik grijp alles aan om mijn essay te kunnen ontwijken.Heb je daar mijn e-mailadres voor nodig?
Doe een TR met suggestie. Alhoewel ik er expres voor heb gekozen geen QED-verwijzin erin te zetten. Mocht je dat van plan zijnquote:
http://wave.google.comquote:Op woensdag 2 december 2009 19:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is Google Waves
en een topic zonder QED
Ja, wel dus. Anders had ik het niet gevraagd hè.quote:
Mijn helden suggestie die niet zoveel voorstelt, staat al elders in het topic. Was meer een Maok verwijzing op dr afscheidspost.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe een TR met suggestie. Alhoewel ik er expres voor heb gekozen geen QED-verwijzin erin te zetten. Mocht je dat van plan zijn
Of ben jeje email kwijt?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, wel dus. Anders had ik het niet gevraagd hè.![]()
Maar ik heb net al zitten lezen wat het nou eigenlijk is en het lijkt me niet erg interessant. Laat maar dus.
Waarvan?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:49 schreef Luco het volgende:
Slaif, doe es foto posten op VBL
Okeej, is onderwegquote:Op woensdag 2 december 2009 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil dat wave wel
-@ geweldig mail systeem van google
Neuh, is er alquote:Op woensdag 2 december 2009 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Okeej, is onderweg
Kan een uurtje of meer duren.
Ga jij ook weg?quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef nietzman het volgende:
Hallo pielo!
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Oja. Dat was een verhaal.
Ik heb gelukkig geen puistje meer.
Wat jammer dat altijd wanneer jij het over een puistje hebt je blijkbaar er stiekem zo bij zit.quote:
Stiekem ben je jaloersquote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat jammer dat altijd wanneer jij het over een puistje hebt je blijkbaar er stiekem zo bij zit.Even langs de dermatoloog is misschien een goed idee.
Welke zonde had ik sowieso al in huis danquote:Op donderdag 3 december 2009 00:35 schreef Luco het volgende:
En welke zonde heeft Cz. nog meer in huis dan?
De populairste user Bob.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:34 schreef ChipsZak. het volgende:
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #2![]()
Meest behulpzame / lieve user ChipsZak.
behalve die, die is uiteraard goed.
Ik zie jullie nergens staan hoor.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
De populairste user Bob.![]()
En goedemorgen, ik ben zowaar al op!
Nee, we zijn al weggehaald.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zie jullie nergens staan hoor.
Maar goedemorgen!
Nee gek, het zat allemaal in ons hoofd.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, we zijn al weggehaald.
Lurker is watching ons.
Maar dat zegt nog niets,
Care ook.
Whooo Gertje!!quote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef nietzman het volgende:
Waar zijn in Stad ergens Ajax-sokken te vinden? Waar is die Luco?
Je hebt soms bij de intertoys/bart smit zoeen Ajax-afdeling, tegenover de PSV afdelingquote:Op donderdag 3 december 2009 11:10 schreef nietzman het volgende:
Waar zijn in Stad ergens Ajax-sokken te vinden? Waar is die Luco?
Van die goedkope bij de Super de Boer vroeger.quote:
niet eensquote:Op donderdag 3 december 2009 15:24 schreef Slaif het volgende:
Je kent em toch wel?
Hum de magie is weg hequote:
Ik heb tegenwoordig 600 belminuten en 1000 sms'jes per maand. Ik kom maar halverwege ofzo.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:32 schreef Slaif het volgende:
Ik schrik toch elke maand weer. Sms te veel als ik zuip en ben een beruchte lange beller. Vraag mn moeder maar
Tuincentrum? Je hebt Groenland in Groningen en daar hebben ze echt enorm veel dus daar heb je wel een grote kans!quote:Op donderdag 3 december 2009 16:39 schreef Slaif het volgende:
Vraagje van de Sint.
Minikasje om dingen op te kweken voor in de vensterbank (liefst in de vorm van een huisje)
waar koop je dat?
Ik weet alles van tuincentra af.quote:
Ga voor minicactussenquote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet alles van tuincentra af.
..omdat ik er zo vaak kom door het hoge sterfte cijfer van mijn planten.
met permanent marker?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:59 schreef Slaif het volgende:
Sorry... maar het is op mn lijf geschreven, dus ik kon het niet laten liggen...
Tijd voor kunstplanten.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet alles van tuincentra af.
..omdat ik er zo vaak kom door het hoge sterfte cijfer van mijn planten.
V&D ?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Yo luitjes,
Waar kan ik hier ff mooie handschoenen kopen? (zwart, leer / katoen / wol )
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Yo luitjes,
Bijenkorf?quote:Op donderdag 3 december 2009 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Yo luitjes,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |