quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
Serieus, ik ben totaal niet agressief maar dan..![]()
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezelquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
En de derde deed iets vreemd met citroen op stap...quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
En wat ben je daarvoor?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
depressiefquote:
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
19 november op sollicitatie bij EasyWay
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
Of een geel/grijze overall onder de Pathé?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
quote:CANCELLED: Women (26/10)
NL: Omdat de bandleden van Women hun handjes ten opzichte van elkaar niet thuis konden houden, hebben ze de tour af moeten lassen.
ENG: Women has cancelled the tour because they practised karate on eachother while giving a show.
Okee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
Pics?quote:
waarom nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Studente18 het volgende:
Ja die heb ik, maar nee ik plaats ze niet
Ik had rond die tijd de snelweg al getrotseerd, in de windhozen/regen. Lekker man. Vrachtwagen en opstuivend regen. Bah.quote:
Ben ik maandag geweest!quote:
Nou, ik hoop dat je een flinke voedselvergiftiging krijgt, zijn we tenminste eventjes van je mongoloïde gedrag af.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef welkominspace het volgende:
half biddinghuizen is kreupel![]()
[upd] Dode en zwaargewonden bij ongeval Biddinghuizen
zo ff een ikea ontbijtje halen
Wat is daar nou weer grappig aan? Als ik je posts zo lees, zou ik eens vragen of je moeder ook geblowd heeft tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef welkominspace het volgende:
half biddinghuizen is kreupel![]()
[upd] Dode en zwaargewonden bij ongeval Biddinghuizen
zo ff een ikea ontbijtje halen
Euhhh.... niet gewoon ANWB opleidingen of zo?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand rijschooltje in de buurt die automaatles geeft?
Voor mensen die moeite hebben met hun linker voet?quote:
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verklootquote:
Als je je rijbewijs hebt, dan is automaat rijden toch alleen maar makkelijker dan schakel?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verkloot
En ANWB heeft het niet, Oosterpoort zit vol
De D is van Drive, de P van Park en de R van Reverse.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verkloot
En ANWB heeft het niet, Oosterpoort zit vol
En niet denken dat je bij het vaart minderen de koppeling in moet drukken, bij die voet zit nu een rem.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De D is van Drive, de P van Park en de R van Reverse.
Meer hoef je niet te weten
Les geven mag nergens als je geen instructeur bent, ook niet ergens afgelegen. Hij mag nu sowieso al overal rijden met een automaat, maar misschien voor een 'veilig gevoel' is het beter om het op een afgelegen gebied te doen eerst.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:22 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ook nog een automaat staan die ik dit weekeind weer opknap.
ik kan je les geven![]()
mag volgens mij op afgelegen gebieden
Verhoudingsgewijs wel ja. Maar in principe gebruik je an sich die hele linkervoet niet meer. Die zou je theoretisch gezien in je nek kunnen leggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En niet denken dat je bij het vaart minderen de koppeling in moet drukken, bij die voet zit nu een rem.
Dat was niet de bedoelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |