En dat lag alleen aan de epilepsie?quote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?
een keer was m'n moeder zo in de war dat ze pas na 3 dagen erachter kwam met wie ze nou contact moesten zoeken
Wattes niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef welkominspace het volgende:
ging niet helemaal goed he joppie?
Nee, ik slik medicatie sinds ik op een verjaardagsfeestje hem flipte en kotste en alles,quote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?
een keer was m'n moeder zo in de war dat ze pas na 3 dagen erachter kwam met wie ze nou contact moesten zoeken
Dat kan!quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dat lag alleen aan de epilepsie?
geloof het wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dat lag alleen aan de epilepsie?
het sluiten op commandoquote:
bij een aanval,gebeurt er flink wat in je hoofd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, was zo gepland.
Ja kijk, ik ben niet bekend met de gevolgen van epilepsie, maar drie dagen van de wereld lijkt me heel extreem.
m'n moeder slikt zich gek in de medicatiequote:Op maandag 1 november 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
Het wordt helemaal lastig als je als vrouw zijnde epilepsie hebt, medicatie slikt en zwanger wordt.
Dat heb je in het leven snel doorgehad danquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef welkominspace het volgende:
ik denk dat ik zo bij de boodschappen een paar biertjes meeneem
dringt nu pas tot me door dat je ook thuis bier kan drinken
ik haal het normaal alleen in huis als ik een feestje geef ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je in het leven snel doorgehad dan
mwah, ik haal heel soms een lekker flesje wijn.quote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik haal het altijd in huis en vergeet het dan op te drinken
Dat is nog niks. Als ik word gebeld door instellingen om bezwaarschriften door te spreken ben ik minstens 2 uur bezig. Mja, verder doe ik niks natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
Joe
Vandaag in totaal wel 1,5uur aan de telefoon gehangen. Leuk man
Heb jij dan nooit dat je arm zo lam wordt dat het gewoon spierpijn wordt? Had ik dus vandaag... Punt is, ik moest deels meeschrijven dus moet die hoorn rechts zijn, in mijn niet-zo-stabiele-armquote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Als ik word gebeld door instellingen om bezwaarschriften door te spreken ben ik minstens 2 uur bezig. Mja, verder doe ik niks natuurlijk
Dat mis ikquote:Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef joppie_saus het volgende:
Wij hebben mobiele telefoons met een koptelefoon. Ik kan dus typen, praten en alles tegelijk.
Meh, had gekund, maar dan nog kan ik niet praten he... heb van die hippe open werkplekkenquote:Op maandag 1 november 2010 17:13 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je geen oortelefoon aansluiting op die telefoon dan?
Mamma heeft de piepers gejast. Vlees uit de diepvries en bloemkool. Alleen zijn ze al 2 uur weg voor een afspraak bij ergens of zo.quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
ik ook.
zometeen ff lekkere pizza's halen
arme jongenquote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mamma heeft de piepers gejast. Vlees uit de diepvries en bloemkool. Alleen zijn ze al 2 uur weg voor een afspraak bij ergens of zo.
Epischer:quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:28 schreef Oneself het volgende:
Joppie, is dat gemiep met je e-vriendjes en vriendinnetje nu opgelost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |