Ik wilde net zeggen; een pijnlijke schoen zeker, pijnlijk aan je ogen. Afzichtelijk.quote:
neemt ie wel minder ruimte inquote:
Wat mij betreft hoef ik geen ruzie met die lui.quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Steek dan gelijk hun huis in de fik
zoiets dacht ik al welquote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
En de Fokster is This-is-it?quote:Joppie_saus Ga huilie doen joh. Of ga iets vaker in de auto zitten, met je gordel heb je altijd een klik.
Oeioeioei, maar ik denk dat jij je kansen om bij het betreffende vrouwtje in het broekje te komen nu wel verspeeld hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Oeioeioei, maar ik denk dat jij je kansen om bij het betreffende vrouwtje in het broekje te komen nu wel verspeeld hebt.
Je e-Penis is zojuist weer gegroeid?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daar zat ik al half in voor Verbodsbord er tussen kwam. Die afgewezen is omdat... juist.
Wees nou gewoon eens concreet... waarom is hij afgewezen??quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Daar zat ik al half in voor Verbodsbord er tussen kwam. Die afgewezen is omdat... juist.
Combineer jou opmerking met die van mij.quote:Op maandag 1 november 2010 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Wees nou gewoon eens concreet... waarom is hij afgewezen??
Oh, ik snap het, hij is niet afgewezen hij is tijdelijk 'on-hold' gezet zodat betreffende foksters nog even met jou aan kon klieren. Kan betreffende fokster dit even bevestigen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Combineer jou opmerking met die van mij.
Nee, dat zou Jailbait worden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ik snap het, hij is niet afgewezen hij is tijdelijk 'on-hold' gezet zodat betreffende foksters nog even met jou aan kon klieren. Kan betreffende fokster dit even bevestigen?
Ben je inmiddels al volledig in d'r broekje geweest trouwens?
Dus je zat zelf al half in een broekje van een minderjarige en vervolgens neem je iemand anders kwalijk dat hij hetzelfde probeerde?quote:Op maandag 1 november 2010 15:34 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, dat zou Jailbait worden.
Figuurlijk. Ik zou met der daten, tot ik erachter kwam dat ze nog geen eens 16 was en dus maar de 'date' heb afgeblazen.quote:Op maandag 1 november 2010 15:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus je zat zelf al half in een broekje van een minderjarige en vervolgens neem je iemand anders kwalijk dat hij hetzelfde probeerde?
Eh... ligt het aan mij of is dat nou wat de grote mensen hypocriet noemen?
Nee.quote:Op maandag 1 november 2010 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja fopje. Het is natuurlijk Xantalien.
nee, m'n moeder al wel.quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee.
En WIS, heb je dat nog niet dan? Das de mode van najaar 2010
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?quote:Op maandag 1 november 2010 15:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Is epilepsie in de mode? Kek, dan ben ik eindelijk hip. Onwetend al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |