Ik wilde net zeggen; een pijnlijke schoen zeker, pijnlijk aan je ogen. Afzichtelijk.quote:
neemt ie wel minder ruimte inquote:
Wat mij betreft hoef ik geen ruzie met die lui.quote:Op maandag 1 november 2010 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Steek dan gelijk hun huis in de fik
zoiets dacht ik al welquote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
En de Fokster is This-is-it?quote:Joppie_saus Ga huilie doen joh. Of ga iets vaker in de auto zitten, met je gordel heb je altijd een klik.
Oeioeioei, maar ik denk dat jij je kansen om bij het betreffende vrouwtje in het broekje te komen nu wel verspeeld hebt.quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Nou, korte samenvatting:
Verbodsbord is afgewezen door een fokster, die het hele verhaal aan mij verteld heeft en zat word van zijn gejank. Ik denk ik zet hem even openbaar op zijn plaats maar dat levert bij meneer alleen maar frustraties op. Zielig mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |