Werk jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Zeg dat soort dingen nou niet, ik wilde morgen eindelijk eens met de fiets naar mijn werk.
het waren geen hoofdwegenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Zeg dat soort dingen nou niet, ik wilde morgen eindelijk eens met de fiets naar mijn werk.
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Ikgelooferhelemaalniksvan.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.
Heuswaar. Ik lieg nooit.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ikgelooferhelemaalniksvan.
Maar ik vind de gladheid ook al minder eng, mijn vader heeft me een les gegeven in fietsen-met-sneeuw.![]()
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.
Ik doe niet aan stress. En als 't lukt om in februari nog te beginnen, doe ik dat het liefst.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja ok. Maar jij wil toch alles halen, dus dan ga je vanuit de drukte van deze studie naar meer stress van een nieuwe studie in combinatie met je werk.
Dan zal ik het er toch maar eens op wagen. Hoef ik ten minste ook niet meer op die rot bus te wachten.quote:
okquote:Op maandag 18 januari 2010 23:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stress. En als 't lukt om in februari nog te beginnen, doe ik dat het liefst.
Ik snap je punt best hoor. Maar ik moet 't sowieso druk hebben, altijd, want anders weet ik niet wat ik moet doen.quote:
Vrije tijd heb je dus standaard volgepland gok ik zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik snap je punt best hoor. Maar ik moet 't sowieso druk hebben, altijd, want anders weet ik niet wat ik moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |